Tingeling83 skrev 2010-08-22 18:53:47 följande:
Hej !!
Vad trist att han inte kan säga tex du är fin , du är guld värd , älskar dig m.m till dig när som .
Pussar , kramar , kel är inte fel
Prata med honom berätta hur du känner.
Ger du han komplimanger och såndant??
Jag har varit ihop med min kille i snart 2 år , vi har sex nästan varje dag , säger älskar dig till varandra varje dag , puss när vi går till jobb eller om vi ska ngnstans , massa kramar , hålla handen när vi ute & går , kelar massa behöver ej bli sex utan kel & hångel , vi kan ligga soffan hålla om varandra och se film.
Han kan säga till mig du är underbar och jag säger till han du är den finaste.
Vi ger & tar rätt mycket både öga mot öga & sms !!
Jag har pratat med honom. Han säger att han vet att han är dålig på det. Men ändå händer det ingenting.
När jag ser allas svar förstår jag att majoriteten faktiskt ger komplimanger nästan varje dag. Jag vill oxå ha det så! :(
Jag ger honom komplimanger nästan varje dag men nu har jag nog inte gjort det på nån vecka. det är trist att bara ge men inte få något tillbaka. Jag skickar även gulliga sms och det gjorde han oxå i början men nu får jag inga sms alls. Funderar på att åka bort ett tag så han får vara ifrån mig och tänka efter lite. För jag vill inte ha det såhär. Detta är väl ingen katastrof men man vill ju ändå känna sig älskad!