• Anonym

Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?

Vi har varit ihop i 3.5 år och han ger mig (och jag honom) komplimanger varje dag. Han talar om hur vacker jag är, hur fin jag är osv. Vi pussas och kramas mycket och vi säger att vi älskar varandra minst ett par gånger om dagen.

Jag förstår att det känns jobbigt att inte få höra att man är uppskattad. Det gör ju att man börjar tvivla på sig själv och sin relation

• Anonym

Ofta. För det mesta flera gånger om dagen. Sen gosar, kramas och pussas vi mycket. Båda är fysiska personer som gillar att röra vid varandra. Sitter t ex sällan var för sig när vi tittar på TV utan gosar ihop oss mot varandra.

• Anonym

Lite för ofta. Sen har jag svårt att ta det till mig nu med alla grav.kilona kvar..

När han för jobbat och varit tvungen att vara borta, ex min födelsedag och dylika viktiga dagar , är det som ammen i kyrkan att det kommer ett blomsterbud.

• Anonym

min sambo sen 2,5 år tillbaka visar det på olika sätt varje dag. tex 'min finaste' eller 'jag älskar dig' 'vad roligt att se dig' osv osv...sms skickar vi sällan men vi emailar under dagen och skriver puss och andra gulliga saker. jag är nöjd men jag ser det också som en självklarhet. Jag är såklart likadan tillbaka till min sambo

• Anonym

Aldrig någonsin under våra 6 år tillsammans

Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?