Inlägg från: Anonym (Inget alls) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inget alls)

Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?

I början när vi träffades överröste han mig med komplimanger och kunde inte sluta pussas.

Men nu efter bara 2 år finns ingenting kvar. Inga komplimanger, inga pussar inget kel ingenting.
    Jo när vi ska ha sex kan han fjäska lite men jag har försökt att förklara att jag vill inte bara ha pussar när han vill ha sex. Jag har nekat sex så många ggr nu att han gett upp att försöka. Jag vill få honom att förstå att för att jag ska vara sugen får han faktiskt visa lite kärlek i vardagen oxå.

Eller vad tycker ni?
    Hur mycket kärlek visar era män??

• Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?
  • Anonym (Inget alls)
    Anonym (S) skrev 2010-08-22 18:25:38 följande:
    Ungefär lika mycket som din sambo. Jag står just nu och vacklar mellan att stanna kvar eller separera.

Jag kan tillägga att han inte ens har velat göra speciellt mycket med mig det senaste året. Hade det inte varit för att vi har barn tillsammans hade jag redan flyttat.
    Ja jag har samma tankar. Vi har inte barn ihop men jag har en dotter och han 2 pojkar och vi bor alla ihop. Så hade inga barn alls varit inblandade hade det varit enklare att fatta ett vettigt beslut.

Jag älskar honom verkligen och han är inte elak eller något utan jag vill bara ha lite kärlek. Jag ger honom ofta komplimanger och vill alltid vara nära honom och pussas och kramas men jag får lixom ingenting tillbaka. Och varje gång jag säger detta till honom blir han antingen sur eller så skojar han bara om det. Skojar bort det typ.

Och det är ju bara lite mer uppmärksamhet jag vill ha. uppskattning och känna att man är älskad och behövd. Men han verkar inte förstå mig.
    :(
  • Anonym (Inget alls)
    Tingeling83 skrev 2010-08-22 18:53:47 följande:
    Hej !!

Vad trist att han inte kan säga tex du är fin , du är guld värd , älskar dig m.m till dig när som .
    Pussar , kramar , kel är inte fel
    Prata med honom berätta hur du känner.
    Ger du han komplimanger och såndant??

Jag har varit ihop med min kille i snart 2 år , vi har sex nästan varje dag , säger älskar dig till varandra varje dag , puss när vi går till jobb eller om vi ska ngnstans , massa kramar , hålla handen när vi ute & går , kelar massa behöver ej bli sex utan kel & hångel , vi kan ligga soffan hålla om varandra och se film.

Han kan säga till mig du är underbar och jag säger till han du är den finaste.

Vi ger & tar rätt mycket både öga mot öga & sms !!
    Jag har pratat med honom. Han säger att han vet att han är dålig på det. Men ändå händer det ingenting.
    När jag ser allas svar förstår jag att majoriteten faktiskt ger komplimanger nästan varje dag. Jag vill oxå ha det så! :(
    Jag ger honom komplimanger nästan varje dag men nu har jag nog inte gjort det på nån vecka. det är trist att bara ge men inte få något tillbaka. Jag skickar även gulliga sms och det gjorde han oxå i början men nu får jag inga sms alls. Funderar på att åka bort ett tag så han får vara ifrån mig och tänka efter lite. För jag vill inte ha det såhär. Detta är väl ingen katastrof men man vill ju ändå känna sig älskad!
  • Anonym (Inget alls)
    naiga78 skrev 2010-08-23 16:42:16 följande:
    Tror TS du gör dig själv en otjänst om du slutar vara gullig för att han inte är gullig tillbaka på en gång. Samt att straffa honom och inte ha sex för att du inte får komplimanger är samma sak där med, i slutändan straffar du bara dig själv. Bättre att du tar initiativ en het romantisk kväll där du förför honom och där han ser hur han ska göra för att det ska bli en "happy ending". Man får aldrig sluta jobba i en relation och bara vänta på att den andra ska göra saker det är när man först har provat allt som man kan kasta in handduken och be dom kamma sig.
    Alltså jag straffar honom inte genom att neka sex. Utan det är bara så att jag har ingen lust till sex när jag inte känner mig älskad. Alltså innerst inne vet jag att han älskar mig men man börjar tvivla lite ibland.

Det är inte kul att ge komplimanger och vara gullig hela tiden när jag inte får nånting tillbaka. Man tappar lusten.  Det har gått så långt att jag inte har nån lust att fixa en romantisk het kväll. :(
  • Anonym (Inget alls)
    naiga78 skrev 2010-08-23 17:02:57 följande:
    Då har du redan gett upp... I en relation så anser jag att man kämpar för varandra. När den ena dalar får den andra ta över roddret och tvärtom. Annars kommer man aldrig ro åt samma håll. Förstår hur jag menar?.  Tro mig planera en het kväll så får du nog en annan respons än du när påtalar att han inte ger dig uppmärksamhet som du behöver. Det uppfattas som gnäll och när vi gnäller på våra partners så blir de anti dvs moment 22.
    Ja du har rätt och verkar vettig!
    Jag får ge det ett försök till. Men jag är ganska säker på att det kommer bli som vanligt igen att bara jag ger och han ger ingenting. Ikväll blir de massage å hela fadderuttan
Svar på tråden Hur ofta ger er man/pojkvän/sambo er komplimanger?