• Nettan73

Vad äter era katter för knäppa saker?

Vad äter era katter för knäppa saker? Ja, sånt som man tänker att katter inte borde gilla..

Mina katter gillar: vitlöksdipp, majs, choklad i allmänhet och delicatobollar i synnerhet, sallad, fullkornsbröd, knäckebröd, kladdkakssmet och en massa annat..

• Svar på tråden Vad äter era katter för knäppa saker?
  • myskatt

Russin, chaminjoner och nån ostbåge kan slinka ner, men annars är de så tråkiga att de bara äter torrfoder.

Är inte choklad giftigt för katter?

• Danbala

Nisse älskar potatisskal!

• Prinsessan Zelda

spindlar *mums*

fast det kanske e vanligt?

• myskatt

Danbala
    Popatisskal och äggskal mins jag att de kunde gå och hämta i slasken och lägga sig och gnaga på om man inte skyndade sig att slänge.

• NoomiNoomi

Tortillachips, oliver, ostbågar, fläsksvålar (helt tokig), muffins, sallad, kanelbullar, vaniljbullar , skorpor

• Nadjis

Hade en katt som älskade vattenmelon och kanelbullar.
    Mina katter som jag har nu äter mest kattmat, fisk och kött å sånt. Men den ena äter även Hibiskusar.. (blommor) de andra lämnar han ifred så jag fick slänga mina sunkiga hibiskusar..

• Thursday

Jo, choklad är farligt för våra husdjur. Kakaon i choklad innehåller teobromin, ett ämne som hundar (och andra djur) är dåliga på att bryta ned. En hund på 20 kilo som äter 200 gram mörk choklad kan dö av det. Finns information på Apotekets hemsida här: www.apoteket.se/rd/d/520

• Carniwhore

frysta brocolli buketter som han får tag på å springer iväg å morrar om man kommer i närheten. :)
    sockerkaka, gurka, morot, banan.. potatis. ja, allting faktiskt. men inte lök
    honan äter endast kattmat å ibland lite tonfisk, tråkmånsen där.

Svar på tråden Vad äter era katter för knäppa saker?