BF maj 2011
/smygläsare med BF i maj
Men min BM sa att det var i princip omöjligt eftersom det är så tidigt och jag är förstagångsföderska så jag gick till naprapat istället. Nu har jag inte ont längre och det är SÅ skönt. Rekommenderas!
oj, det var mycket. Jag kommer träffa min BM 2 ggr under graviditeten som det är planerat nu. Ja, och så ultraljud oxå förstås. Första barnet.... är inte det lite lite?
. Fy på mig...
Hej hej, tänkte fråga er som är i samma fas som mig (har BF ca 19 maj).
Hur mycket har ni gått upp i vikt? Jag har bara gått upp ca 1 kg, är inte det väldigt lite om man är i v 18? jag var normalviktig innan, tränar och äter bra, inget illamående.
Tacksam för svar, jag och min sambo är lite oroliga. Får inte tag i min BM så därför slänger jag ut frågan här, till de riktiga experterna 
.hej alla, jag var på UL igår och vi har en frisk liten flicka i magen
. Var lite smånojjig eftersom min mage är så liten, men det var tydligen ingen fara.
Hejhej!
Jag ska till BM imorgon, är i vecka 22 nu. Hade bara gått upp 800 gram v.18 men nu tror jag det putar mer och vikten börjar öka.
Jag har helt sjukt äckligt mycket flytningar som luktar typ...yoghurt. Ursäkta detaljen men jag undrar bara om nån mer än jag lider av detta? Man känner sig ju inte direkt som hetaste katten i stan när det gäller sexlivet. Till och med min sambo märker skillnaden, urk!
Har även haft som kramp i hela magen nu när den börjar vidga sig, det känns som att jag ska sprängas. Är ganska vältränad sedan innan så jag undrar om bebisen och magmusklerna har en liten fight på gång
. Obehagligt iaf.... liksom mina sjuka gaser, men det verkar ju vanligt att man lider av det som gravid.
Vet iaf att jag har en flicka i magen, och hon sprattlar och sparkar som en galning så jag antar att allt är som det ska, får se imorgon vad BM säger.
Hoppas ni andra har det bra med era magar!
För mig/oss är nog inte lukten det värsta utan snarare kladdet. Det blir även alltid mer under själva akten så att säga. Hoppas det inte blir värre, det är ju rätt många veckor kvar....