Grattis till alla nyblivna mammor! 
Jag har inte följt tråden sedan jag kissade + pga. tidsbrist mm. men nu har jag lite mer tid då jag är hemma 
med barnen om dagarna. 
Det låster så supderdupermysigt när ni skriver vad bebisarna väger och att ni ligger och bara njuter av dem!  

Då kommer man ihåg hur det känns!
mammaE2011 skrev 2011-05-01 22:25:27 följande:
Måste fråga alla er som fött och varit dåliga i magen precis innan förlossningen. Hur länge har det pågått? Mer eller mindre än en vecka innan förlossning? Blev så akut dålig i magen idag (nr 2 på toaletten) tillsammans med molvärk efter en långpromenad idag. Känner igen det när jag ibland i samband med mens-mensvärk blivit dålig i magen. Men har även läst att kroppen kan" tömma sig" precis innan förlossning. Någon som känner igen sig?
Jag har inte haft så med de tidigare jag har fött men har det nu. 
Dessutom har jag superont i magen, det är inte en smärta som jag känner igen sedan tidigare, MEN jag tror såklart att det är för att tarmen ska tömma sig och det sätter in ett hormon som kroppen så fiffigt känner av. 
Jahapp, jag har 14 dagar kvar till BF. 
Han verkar lugn därinne och för mig gör det inget om han vill ligga kvar ett stund till så länge han mår bra. 
Det känns fortfarande overkligt att jag ska göra den här resan igen för 4:e gången, men mycket spännande och mysigt! 
Ha en bra dag alla nyblivna mammor och alla blivande mammor!
Kram!