BF maj 2011
Jakline och therosjasfamily grattis!
Jakline och therosjasfamily grattis!
La vie en rose
det är nog ingen fara,. om det inte gör ont och så.
men jag själv har risk att föda för tidigt, jag tar det lite lugnt sen i slutet av graviditeten.
kottemor 
grattis till pojken!
Grattis till er som varit på UL
liminka
grattis till flickan!
har börjat med järntabletterna och mår mycket bättre redan, så det var nog järnvärdet.
vad ska ni äta idag på nyår och var firar ni
vi är hemma, själva, mysigt!
ska göra potatissalader, pastasallad, baugetter, fläskfile, och färska bär med glass och chokladmousse.
gott nytt år!
barbabelle
om det är sammandragningar så bör du väl ta det lite lugnare, för då brukar det bli bättre, i alla fall är det så med mig.
om du är hård i magen så finns ju katrinplommon och all bran flingor med mycket fibrer i eller havregrynsgröt, men jag har märkt att det hjälper mest och snabbast är glass med chokladsås och maränger.
Ja nu är det bara ca 4 månader kvar till våra elvor kommer, jag tror också att tiden kommer gå så fort, spännande och roligt!
jag har tagit ner alla bebiskläderna här och lagt in i garderoben som bebis ska ha. så söööta bebiskläder som vi har kvar från våra äldre barn  

vi har ju redan allt, bilstol, skötbord osv...det är skönt!
har ni köpt något till bebisen?
barbabelle
filmjölk är ju bra för magen och kan sätta igång magen. Men mjölk är ju stoppande och gör så att man blir hård i magen.
Kickeree
vilken fin bild och fin mage du har!
jag hade velat köpt lite nya bebiskläder, men jag vet ju inte könet.... så får se hur det blir men kanske hittar något på rean ändå...
vår ena katt är så go och kelen och han ska vara med överallt, han lägger sig på golvet och sen bryr han sig inte om ifall barnen kommer och klappar honom eller är lite hårdhänta.
Jag får ibland lyfta bort honom då jag inte kan passa barnen hela tiden med katten.
Men han är supermysig denna katt.
Vår andra katt är rädd av sig och gillar inte alls barnen, så fort han ser dem så springer han iväg och gömmer sig. Han är också störst och en väldigt stor katt, ingen har sett en större katt.
Han är väldigt kelen när barnen inte är med.