BF maj 2011
min bebis är ganska lugn oxå...så jag sover fortfarande hyfsat bra;)
Vad jobbar du med? Hoppas du med får ett bra besked!
Usch vad det är psykiskt påfrestande att vara gravid ibland! Tycker bebben har rört sig mindre livligt idag, och genast blir jag jätteorolig. På vardagarna springer man ju runt på jobbet, då hinner man inte nojja om det där. Sen vet jag ju att det är mest liv på kvällar och nätter. Men ändå....går in i vecka 30 på måndag. Visst minskar fosterrörelserna lite vid den här tiden?
Hur ofta känner ni rörelser på ett ungefär?
Jag är fortfarande orolig, men har kommit fram till att bebisen helt enkelt har ändrat läge! För låg han alltid och sparkade åt min högra sida, jag kunde ibland t om känna två små fötter röra sig mot insidan. Men nu verkar han ligga med fötterna ner, för det är där jag känner sparkarna nu (fast inte lika starka). Ska till BM på tisdag, får försöka ha is i magen tills dess...
Usch, håller tummarna att hon har lite moral och skickar dig vagnen!! Fasiken!
Har inte haft världens bästa dag heller, sambon körde in i bilen framför när det slog om till rött (glashalt) idag. Det var absolut ingen kraftig smäll, men man blir ju ändå orolig för den lille därinne...
Köpte en semla till mig själv sen, som tröst 
.Har ni funderat på skötbord än? Jag var inne på det billigaste från ikea, men insåg att det inte har höga kanter vilket man kanske bör ha... De andra var så dyra och på blocket fanns det nästan inga till salu, så nu vet jag inte hur jag ska göra... Kanske kommer det fler på blocket om ett tag.