BF maj 2011
Vad spännande!! Tycker det är hur mysigt som helst att de vill va så nära!! Det måste ju va mysigt för bebisen också att få höra deras monotona spinnande!!
Hur har det fungerat för er med katter när bebisen fötts??
Vad spännande!! Tycker det är hur mysigt som helst att de vill va så nära!! Det måste ju va mysigt för bebisen också att få höra deras monotona spinnande!!
Hur har det fungerat för er med katter när bebisen fötts??
usch det där med vikten !! :(
Jag vet inte hur mycket jag är uppe i nu... ska dit på måndag å då lär jag ju få reda på det!
Som sagt, nu efter jul å nyår lär man ju inte ha minskat precis!
Just nu har jag kommit i en såndär förlamande trötthet igen :(
Helt sjukt trött!!
Vad gör `jag då? Jo, äter sött för att få energi, men inte ens det hjälper!! Så då kan jag ju sluta med det... sure...
kanske skulle införskaffa en såndär nässkölj istället!? :)
Ja herrejesus! Mycket ska man vara med om innan man trillar av pinnen!!
Min väninna som var beräknad till 20 jan fick idag en välskapt liten tjej!!
Och hur snabbt gick det sen?? Vi träffades idag på fm för en liten fika och då berättade hon att hon haft "mensvärk" sen nio på morgonen. Jag följde med henne hem för att hon inte ville vara själv om det skulle bli värre men det trodde hon ABSOLUT INTE ;) Vi skulle bara packa lilla väskan och städa upp lite ifall ifall!! ha ha...
Vid ett började hennes värkar (som jag anser det) på allvar och lite efter fyra är lillan född!!
Knappt att pappan hann hem från jobbet och väl iväg i bilen får de ringa ambulansen som möter upp! Hade den inte gjort det hade hon kommit i bilen :)
Jag kan knappt fatta det!! Är så himla glad för deras skull!!!
Jag ska i alla fall vara på min vakt den dagen det är dags ;)
Down under: Vilka fina bilder!! Mys!!
Ja de är så välmående så, 3600 och 50 lång! En riktig tjockissessa är det ;)
Det verkar som att många har haft snabba förlossningar, har det gått snabbt av sig själv eller har ni varit "envisa" och inte velat åka in... som min väninna som promt skulle ha hem mannen innan ;)
BM imorgon, antar att hon ska börja mäta magen å så... och så VÄGA... hua.... ryser vid bara tanken!!!!

jag skickade också in mitt intyg i mellandagarna tror jag och fick tillbaka i slutet på förra veckan. Dock har jag inte lämnat det vidare till chefen ännu, oops! ;)
men beräkna föräldrapenning kan man göra ändå om man vet sin årslön, det är ju bara preliminär men man får en hum i alla fall!
http://www.forsakringskassan.se/tjanster/berakna_fp/nav/privatpers/foralder/planera
Vi har också bestämt oss för att hyra bilbarnstolar från If istället för att köpa. Det låter som en vettig deal plus att deras stolar fått bäst i test från både testfakta och smartson :)
http://www.if.se/web/se/privat/radochtips/bilbarnstol/pages/default.aspx
Det var nån mer som också tänkte hyra har jag för mig? Det bästa är ju att man inte behöver vara kund hos IF!!
15 veckor kvar till BF idag, 12 veckor kvar att jobba!! Är det sjukt att räkna ner!? Jag är så trött nu så jag hade lätt kunnat gå hem och bara vara fram till förlossningen känns det som :/
Nä, nu kallar sängen!
Hoppas ni alla får en härlig morgondag! :)
skitkul!!!