BF maj 2011
Men fy va sjukt att det fortfarande är så!!! Blev ni förhörda också?
Men fy va sjukt att det fortfarande är så!!! Blev ni förhörda också?
Måste kolla upp om vi med kan göra det! Känns ju smidigt att ha det gjort :)
Har också bokat tid för att skriva på papperna om faderskapet nu! :) tack för tipset skalbagge!!
Jag hoppas inte det blir nåt förhör, hon verkade inte sån men man vet ju aldrig! Fy va hemskt Charlotte29! Det sista man vill uppleva typ...
Alltså jag är helt förvirrad på tal om nåt annat... I söndags beställde jag tyg och en skötdyna via Barnklassiker.se... Pengarna är dragna från mitt konto men jag har inte fått nåt bekräftelsemail! Är inte det lite skumt? Har försökt få tag i dem både via mail och telefon men inget svar... Får väl ha is i magen och vänta till nästa vecka! Annars får jag väl ringa till farbror blå :/
Nån som har andra erfarenheter av den sidan?
Lima Sofie, beklagar vad som har hänt er son och beundrar er för att ni skaffar barn igen!
Jag tror som du säger att man inte får glömma bort det som en gång varit och låta det syskonet vara en del av vardagen. Jobbar själv med ett barn som mist ett syskon och vi pratar om det jätteofta! Minst varje vecka! Vi pratar om syskonet "som om det levde" och funderar på hur det skulle varit idag osv och pratar om det som en naturlig del av familjen. Tror det är viktigt för det barnet att även vi skolpersonal tar detta på allvar och inte slår bort det för att döden är jobbig. Jag tycker att det är oerhört fint att familjen är så öppen och att det är okej att prata om det!
Fröken Hanna! Hoppas du kryar på dig snart! Inget kul att må dåligt och dessutom vara inlagd!
Trodde nästan jag åkt på havandeskapsförgiftning med då jag svullnat nåt kopiöst om benen (och överallt) men allt ser bra ut så det är bara en jäkla massa vatten :(
Mina vrister existerar inte längre, vad är det de säger, cancles, när foten praktiskt taget sitter ihop med vaden ;)
Jämför mina fötter med min farmors, de ser ungefär likadana ut! Tack för de Televerket!!
Bara sju dar kvar att jobba, sen är det leeeedigt!!! Ska bli mycket tråkigt att lämna mina underbara sexåringar men det ska bli kul att få göra något helt annat!! På lördag är det en månad till BF, enl UL, om ni frågar mig tror jag mer på runt 2 maj, men vi får se ;)
Nej nu ska jag lägga mig och få min "skönhetssömn" 5.15 ringer klockan... Jippii!! Natti på er!
Fröken Hanna: stort lycka till!! :)
God kväll på er!
Tycker ni att jag ska åka in å kolla upp mig? Är supersvullen om benen, inte bara fötterna utan mina knän syns typ inte mer, och låren är hur stora som helst!! Känns som om benen sover och trots att jag legat högt med benen och vilat i em så känns det fortfarande obehagligt! :(
Tack för era svar!
Jag ringde först 1177 som hänvisade mig till förslossningen... men de sa att jag skulle avvakta och fick jag 4
mer/värre besvär så skulle jag återkomma... så det är nog bara min egen oro som tagit överhanden.
Jag tror jag håller på att dra på mig nån slags influensa i vilket fall och det är säkert det som gör mig extra känslig... gravidhormoner och allmänt kass = ingen bra kombination.
Allt har sett bra ut hittills med värden och så och jag har mått bra hela tiden så det är säkert ingen fara... jag är inte speciellt orolig för min egen skull jag är mest orolig att det ska hända bebis nåt!
nej nu ska jag försöka pilla i mig lite mat och försöka tänka på nåt annat... typ att Big Brother börjar om två timmar ;)
Trevlig kväll på er!!
Vad för slags väska packar ni i till bb? Alltså bag eller resväska eller ja...? :)
Jag packar nog i en liten resväska då, det blir mer överskådligt tycker jag! :) tänkte om det kändes töntigt att komma med en resväska... ;)
Vi har jättesvårt att komma fram till några fina tjejnamn!
Vi var inne på Freja ett tag men kompisar som fick för några veckor sen "tog" det. De bor långt ifrån oss och vi kanske träffas en gång om året så skulle vi känna att vi absolut vill ha det namnet också är det inga problem... Om ni förstår vad jag menar ;)
Pojknamnet vi har är Elliot men som sagt kan man ju aldrig veta innan liten har kommit ut! Andra killnamn som jag gillar är Sixten och Sigge! Har en kompis som är väldigt förtjust i Dexter!
Får väl dra ut en namnlista och gå igenom den!