Inlägg från: Lovelyness |Visa alla inlägg
  • Lovelyness

BF maj 2011

talare skrev 2010-12-20 17:23:06 följande:
    enligt årsstatistiken från 2009 så föddes det 2% mer pojkar än flickor.
    I den här tråden verkar det vara väldigt mycket fler pojkar än flickor Glad
  • Lovelyness
    Jodi skrev 2010-12-20 18:22:42 följande:
    Apropå kön, jag gjorde ett sånt könstest på www.babycenter.com. Det var rätt intressat, nu när man har facit. Och det stämde! Kan rekomenderas om man tycker sånt är kul!
    Hittade inte testet på sidan. Alla tester jag tagit och alla myter jag läst om har sagt att jag har en flicka i min mage.

Men det fär förstås en pojke Glad
  • Lovelyness

Håller med om att Elmer är fint, kör på det!

Vad har ni andra tänkt på för namn? Vår loppa kommer nog heta Noah Glad

• Lovelyness
    Friida11 skrev 2010-12-25 23:57:16 följande:

Halloj alla fina :)
    Jo jag tänkte höra hur ni som är runt v 19-20 mår? Själv är jag i v 19+2 och har en del molvärk men sover som en kratta!!!! Vaknar felra ggr per natt och har svårt att somna.. Hur mår ni? Någon annnan som också har rätt mkt molvärk??

Jag har som jakeline också ont i mitt bäcken. Smärtan flyttar lite på sig men nu har den suttit precis under magen i några dagar. Det gör ont när jag reser mig och ska börja gå och när jag försöker vända mig i sängen. Hur känns molvärken, är den i någon speciell del magen?
  • Lovelyness

Nu har jag äntligen börjat känna bebisen förresten, brukar känna honom på kvällarna när jag sitter i soffan men bara på samma ställe hela tiden, under naveln. Får se om det börjar kännas på andra ställen snart också Glad

• Lovelyness
    MissS skrev 2010-12-29 06:44:47 följande:
    Hej!

Får man hänga med här tro?

Har BF den 16/5 och enligt ultraljudet är det en liten kille.
    Det är fjärde barnet och de tidigare barnen är födda 02, 05 och 07.
    Ser att Ni diskuterar förlossningar och jag börjar inse att jag nog borde tänka lite mer på den kommande, men.... det brukar lösa sig.

Hoppas Ni har det bra, dags att masa sig iväg till jobbet... jisses så segt efter julledigheten....
    Grattis och välkommen!

Själv vill jag helst glömma förlossningen ett tag till Flört
  • Lovelyness

Tack för svaren! Ska bli spännande att börja mäta magen, men jag kan tänka mig att det är lite nervöst inför varje gång också. Åtmonstone för mig som oroar mig för allt man kan...

• Lovelyness

Jag har också moderkakan i framvägg och har BF 21/5, började känna bebisen någon dag innan julafton och nu känner jag honom lite då och då men det är rätt vaga buffar.

Svar på tråden BF maj 2011