BF maj 2011
11.04 tittade en liten flicka ut, 46 cm och 2260 gram.
Är helt slut, men mår under omständigheterna bra.
Har en liten fråga till er med BF som jag i början av maj: hur har ni/ska ni bädda i vagnen? Har ni ett täcke eller räcker det med filt? Åkpåse/overall känns väl lite för varmt?
Vi gjorde KUB mest för att få se den lilla tidigt. Fick då en risk på 1:20 000 så det kändes ju bra. Sen på RUL såg man en markör som ökar risken för DS x 3
...
Men då var det väldigt skönt att ha fått sånna fina siffror på KUBen. Nu är risken istället 1:6000. Hade vi inte gjort KUBen hade den ju varit typ 1:200 och då hade man fått ta beslut om ev fvp.....
Jag känner på mig att lillkillen är frisk, men det vet man ju aldrig. Och är han sjuk så får vi ta det då!

känns så jobbigt med Nathalie, stackarn.
Gav henne lavemang resulax nu på morgonen, och hon blev jätteledsen och hade jätteont och det hjälpte inte. Vet inte om jag vågar ge lavemang igen, det var hemskt att se henne så ledsen.
Min man åkte in med henne till barnakuten i helsingborg.
på sjukrådgivningen sa de att hon måste dricka var 5:e minut lite grann, så försöka det, men i längden blir det ju rätt jobbigt.
hon vill inte dricka.
nenababe
tack. jaha den innehåller 100 % ren lanolin precis som purelan salvan, är väl ingen skillnad på de salvorna då?
Grattis till alla som fött !! Själv har jag BF på söndag och det känns absolut inte på G....Får nog vänta en vecka till - minst!
Grattis till alla nya bebisar!! Jisses nu går det undan här!
Någon mer än mig som nu har passerat BF-datumet? Hade BF 1/5 och känner inte ett skvatt! Hoppas man slipper bli igångsatt...
Den 3/5 kl 22.18 på kvällen (BF 1/5) kom vår lilla gosse till världen! Det började 2/5 på kvällen med att vattnet gick utan värkar, sen på natten satte det igång!
Hej! Gör ett försök att blåsa lite liv i tråden igen! Fick en son i maj 2011 och nu börjar jag redan längta lite efter nästa....Hur tänker ni andra kring syskon?