Inlägg från: FruMadde4barnTätt |Visa alla inlägg
  • FruMadde4barnTätt

BF maj 2011

maj09
    krya på dig!

cassie
    med så många uvi, borde de göra urinodling på dig, se så du inte har gbs, vilket kan göra man lätt får uvi och sammandragningar.
    har själv gbs.

hittade billigt erbjudande babyproffsen.
    baby travel amsterdam inkl. liggdel 3698 kr kostat 4300 kr
    med tre stora svängbara hjul, hur fungerar de i snö!?
    fundera på köpa en sån, behöver ju en smidig vagn till greklandsresan i början på september.
    www.babyproffsen.se/erbjudanden/visa/25

www.babyproffsen.se/produkt/visa/11:BabyTravel_Amsterdam
    Söker du en extra smidig och lättkörd vagn? Vår succévagn, i mycket hög kvalitet. Svängbart, låsbart framhjul, steglöst ställbar rygg med liggläge, ställbart handtag. Luftpumpade racingdäck på aluminiumfälg. Lämplig för barn upp till 18 kg. Hjulen är lätt avtagbara vilket gör att alla yttermått minskar. Finns i brun, indigoblå, svart, röd och khaki/orange.

www.babyproffsen.se/produkt/visa/12:BabyTravel_Amsterdam_liggdel
    liggdelen.

fundera på köpa denna bärsjal, då vår bärsele blir för varm i grekland.
    kan amma i den också och den är sval.
    www.knyt-an.se/visa_produkt.asp?id=1194&t=Cat...

• FruMadde4barnTätt

vilka fina figurer och vilken fin filt!

Jag tänkte köpa på babyland, en babybjörn bärsle som heter synergy med luftigt 3 d nät, sval och skön på sommaren och när vi ska till grekland, och köpa solskyddsnät till den också.

får se hur länge vi klarar oss med de vagnar vi har, så får vi se.

• FruMadde4barnTätt

känner inte alls för att äta mat längre, jobbigt, middagsmat mår jag mest illa av nu och får tvinga i mig lite grann.
    hård i magen är man också...

• FruMadde4barnTätt

känner också mig anfådd och känns som man inte riktigt får luft ibland, djupa andetag.

• FruMadde4barnTätt

tove
    vilken jättefin vagn!

• FruMadde4barnTätt

werkestam
    vilken fin säng!

amisej

skönt att ha det klart med vagnen och vad bra ni kunde vänta med färg.  fundera själv på den vagnen, men får se, hade velat haft den bakåtvänd med sittdelen eller vändbar också och finns väl då med babytravel milano, men så har vi några vagnar hemma, så kan ju avvakta lite.

• FruMadde4barnTätt

har hittat en syskonvagn på blocket idag, ska titta på den imorgon. Emmaljunga city cerox med svängbara hjul fram och vändbara sittdelar och ställbart  styre och duoliftar och åkpåsar osv. till och till bra pris finns ju mycket på blocket!
    något som jag tycker är väldigt bra är att det är: Suffletten innehåller sol- och insektsnät och är fantastiskt praktiskt eftersom kan dras långt fram över barnet för att skydda det mot sol, vind, regn och snö.

• FruMadde4barnTätt

varit och köpt Emmaljunga city cerox syskonvagn, och det verkar var i bra skick, använd 2 år.
    suffleten går att dra ner helt, och styret är vändbart så de kan åka bakåtvänt och framåtvänt, och åkpåsar och duoliftar till osv. .verkar jättebra speciellt med sufletten och vändbarheten när det blåser ute.!Skrattande

BB väskan har jag skrivit listan till, och håller på att handla in det som behövs till bebis och greklands resan.

förlossningsbrev - har jag inte skrivit, - BM har inte hunnit titta på det - då mina förlossningar går så snabbt - jag pratar med BM på förlossningen om hur jag vill ha det istället .
    men är ju bra att ha tänkt igenom hur man vill ha det, sen är kan man ju alltid ändå sigSkrattande

har haft två barnfamiljer på besök här igår eftermiddag/kväll, trevligt!

• FruMadde4barnTätt

Fröken Hanna
    vad jobbigt, men du får väl jobba i en lugnare takt då som känns ok för dig och bebis och försöka att inte stressa så mycket.
    vad synd du inte kunde få vara hemma tidigare.

känner sparkar lite olika tider på dagen, mysigt!

• FruMadde4barnTätt

Fröken Hanna
    annars får du väl be chefen om mera tid med det som ska vara klart.
    eller du gör så mycket du hinner, så får det ju gå som det går.

har du sammandragningar och ont i magen  och tryck nedåt av stressen??
    jag kan få det och då är det ju inte bra, jag hade inte klarat sånt arbete då hade jag nog fått bebis för tidigt.
    jag klarar inte fysisk eller mycket psykisk stress när jag är gravid.
    men annars är det nog ingen fara, mest du själv som mår dåligt av det om du får halsbränna och sömnproblem.

Svar på tråden BF maj 2011