BF maj 2011
Friida11 skrev 2011-04-22 20:34:54 följande:
Tack för era svar! Jag står just nu i kö i telefon till förlossningen har stått nu i 30 min :S Inget svar ska man behöva vänta så länge?? Jag har läst runt lite om det här med sipprande fostervatten och läste mig till att det kan vara svagt rosa vilket jag märkte på mitt trosskydd att det var lite rosaaktigt tidigare och även att det kom som typ små fett klumpar väldigt små och det kunde tydligen vara fosterfett som komemr ut med vattnet :S Tyckte det luktade typ lite sött.. Men ja vi får se vad dom säger på förlossningen.. :S Gud vad stressad jag blev nu.. har ju inte packat bb väskan äns haha ska man ta med den om man åker på en sån här koll eller hur gör man? Hjälp va allt kändes läskigt nu :PMen har ni en bit att åka så packa det nödvändigaste till dig själv. Som ett ombyte rena kläder och annat du inte vill vara utan. Resten kan ni ordna efter hand och allt som du behöver finns ju egentligen på sjukhuset.

. Känner inga värkar än. Bara vanliga sammandragningar och lite molvärk i ryggen.