BF maj 2011
Jag kommer i byxorna men måste ha dem uppknäppta när jag sitter... Det är ju betydligt behagligare med mammabyxor dock... Min mage sväller på eftermiddagen när jag ätit...
Jag kommer i byxorna men måste ha dem uppknäppta när jag sitter... Det är ju betydligt behagligare med mammabyxor dock... Min mage sväller på eftermiddagen när jag ätit...
Jag funderar över en grej... Det står på slv att man ska dricka lättmjölk och äta lightprodukter (har jag för mig) typ lättfil, lättyoughurt osv... Jag är för smal 171 och väger 53 kilo och bör ju väga lite mer än jag gör... Inte ska jag väl äta lättprodukter? åt och drack som vanligt vid förra graviditeten och det slutade ju bra :)
Har även läst någonstans att man inte får äta råa ägg... Hur är det med majonäs? och sockerkakssmet?
jag vill ha sockerkakssmet ju!
Jag fick pojke på kinesiska kalendern och det känns som om det kommer bli en pojke, men å andra sidan så var jag bombsäker på att jag, min systers första och min svägerskas skulle vara flickor och det blev pojkar och min systers andra var jag säker på skulle bli en kille och det blev en tjej. Så enligt min statistik så tror jag helt fel :P Vi kommer ta reda på könet :)
Jag börjar med få en mage men den kommer på eftermiddagar eller efter jag ätit... På morgonen är jag lika pinnsmal som alltid så folk börjar nog undra på mig med snart...
Snart (när maken kommer hem) ska jag ta bilen till ica och handla in cravings! Jag vill ha fetaost med rosepeppar (häller över massvis med rosepeppar på massvis med feta :) ) och så vill jag ha chips! Salt är gott!!
Hur är det med er? Några cravings?
Jag har gått ned ett halvkilo, ligger på 55kg och 171 lång... Idag är maggen liten dock... Jag älskar dock när man kan se en liten gravidmage, för min tar gravidformen :)
Nu har jag shoppat cravings i alla fall :)
BF Maj...
14
Lovelyy - Andra barnet
haha justja... Jag är med i flera trådar så hade glömt att vi hade i denna :P hihi
MAJ BEBIS 2011
La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet
Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet
Emma86 - Bf 1 maj, första barnet
Jean - Bf 2maj, 1:a barnet
Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet
Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet
Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet
gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet
FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet
LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet
Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet
Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet
mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet
Dezert Roze - BF3 maj, 2:a välsignelsen
Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet
therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet
novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet
gulliguld Bf 6 maj 2: barnet
LillEm Bf 7 maj 1:a barnet
Elisss Bf 8 maj andra barnet
MiDi Bf 9 maj, andra underverket
Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet
Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet
Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet
ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet
Barbabelle - BF 9 maj, första barnet
Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet
Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet
Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet
Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet.
Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet
JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet
frau M - BF 13 maj, 2:a barnet.
jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet
eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet
Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
Lovelyy - Bf 14 maj 2:a barnet
Åh! Jag hade blivit borttappad... Nu finns jag här igen!
MAJ BEBIS 2011
Jag hade visst gjort lite fel :P
Feta ost och mozzarella är oftasdt pastöriserad i sverige i alla fall.. Jag läser på förpackningarna för säkerhets skull... Skulle inte klara mig utan min feta nu :P