BF maj 2011
Oj jag skrev fel ovan , jag ville skriva att jag tycker inte att du ska oroa dig.
Oj jag skrev fel ovan , jag ville skriva att jag tycker inte att du ska oroa dig.
Hej till alla, idag mår jag också illa,det gör jag varje dag från v.6 och är i v.22+3 så det ska kännas konstigt när jag blir bra igen. J ag kräktes minst 20 gånger per dag de första tremånader nu är det mindre men jag kan inte äta så mycket under dagen,men apelsiner och smörgås går bra.
Hej tråden! vill bara berätta att jag fick en stor blödning igår, jag trodde att det var mf på gång, åkte in till förlossningen och de hittade ingen fel, bebisen mådde bra men fick stanna där till idag . De tror att jag har uvi eftersom blodet kommer från urin röret, så jag tar medicin just nu och hoppas detta går över om envecka. Jag var så orolig igår. Idag är jag fortfarande kissnödig och det kommer lite rosa när jag kissar men det känns bra att veta att bebisen mår bra.
Stackars dig, det är ju mardrömmen att börja blöda därnere nu. Hoppas din UVI ger med sig, jag är inne på fjärde PC-kuren nu, har aldrig blött, men du ska se att det kommer att bli bra.
Har inte varit pigg sedan grav heller och det börjar sätta sig på humöret rejält, trots att jag är en sån optimistisk person.

94 dagar kvar, det känns långt, har varit sjukskriven från v.7 pga illamåendet och kräkningar. Kräks inte längre men illamåendet är kvar så jag kommer fortsätta att vara sjukskriven till förlossningen.
Vi måste köpa en barnvagn , vi har funderat på Emmaljunga city cross, har någon erfarenhet av denna vagn?.Det är svårt att välja rätt vagn.
vad fin vagn tove83!, vi vill köpa Emmaljunga city cross, men vi ska vänta lite och hinna spara lite pengar.
hej! v.27+1 idag. Jag har lite svårt att andas ibland som jag behöver mera luft, det borde vara bebisen som tar mera plats i kroppen nu .
Hej tråden!
ringde BM idag pga av mina sammandragningar, jag räknade 17 st bara på en dag, men de är inte onda och kan hålla sig 30 sek max, men hon tycker att jag borde träffa en läkare, så jag fick en tid på måndag. Usch Vul igen, gick på VUl i v.23 när jag fick UVi och nu igen men det är bra att kolla om tappen inte har blivit påverkat av alla små sammandragningar. Går in i v.29 nästa vecka. Men det känns lugnare idag.
Hur ar det med er? har ni också sammandragningar?.
Livmodern blir hård som en fotboll. Det kan kännas lite obehagligt men det ska inte göra ont. De kan hålla sig från sekunder till 1, 2 minuter.