BF maj 2011
ja, femte barnet, så man känner mer. Det gör så ont i underlivet.
ja, femte barnet, så man känner mer. Det gör så ont i underlivet.
v.33 idag. och ska på ett UL till i v.36 , här gör man två UL. Här inte fixat nåt ännu, vi köpte bara barnvagnen. Det blir vårt femte barn så vi har saker från de andra barn, säng, kläder, filtar...
inga kläder passar längre, är i v.33 och mina mammabyxor är för trånga nu. Vill inte handla mera mammakläder när det inte är så mycket kvar, funderar på mjukis byxor eller nåt . Nån i samma sits?.
hej till alla! jag läser vad ni skriver och vi är flera som har det jobbigt just nu, är i v.34 och det känns somjag inte orkar mera. Har lågt blodtryckt så jag mår inte bra när jag måste resa mig upp eller bara gå, jobbigt förstoppning, andfådd, kramp i benen, illamående, jobbiga Sd men vi är där snart!
med barn n.2 stannade jag 3 dagar pga. kejsarsnitt men bara en dag med de andra barn. jag har svårt att trivas på sjukhuset med så många barn som väntar hemma , det blir barn n.5 nu.
jag var orolig igår kväll, hade onda Sd,har bricanyl vid behov, så det hjälpte lite. Det första sak jag gjorde imorse var att teckna en gravid försäkring hos Trygg Hansa som gäller till och med när bebisen fyller 6 månader.
hej! här blev det inte så bra lördag, började att blöda i fredags,men bara när jag kissade, så jag ringde förslossningen ochde tyckte att jag skulle komma på undersökning . Har haft två uvi under min graviditet så jag trodde att de var samma sak men urinprovet visade inga bakterier och allt var bra med bebisen.
Igår kväll kom det lite rosa igen när jag kissade och ingenting mera unden natten och inte idag heller, så jag vet inte vad jag ska tro. Ska lämna ett urinprov till på måndag som ska skickas till lab. Läkare sa att jag inte ska oroa mig eftersom urinröret kan bli känslig i slutet och blödningarna kan försvinna med tiden. Nu dricker jag mycket vatten och tranbärsjuice.
ja, det blir på måndag, jag ska lämna ett urinprov hos BM tidigt på morgonen.