jakeline skrev 2011-03-04 08:48:51 följande:
Du kanske har bättre järndepåer den här gången? :P jag har sluppit järntabletter båda gångerna vilket känns bra.  

är det bara jag som inte har några cravings? Jag kan få sug så, men inget som är samma varje gång... 
Ja, så kan det ju vara förstås, att jag har bättre järndepåer  

Lite kan nog vara att jag före och de första tre månaderna denna graviditeten åt extra folsyretabletter. Det gjorde jag inte (skäms) med sonen, kom ihåg det typ 2 gånger i veckan då men denna graviditet har jag varit jätteduktig! 
Jag mådde inget bra av de där järntabletterna förra graviditeten så jag är såklart jätteglad. 
Min crawling på hallon och mango kom faktiskt alldeles nyligen, typ för 2-3 veckor sedan. Innan dess har jag inte heller haft något denna graviditeten. Med sonen åt jag apelsiner och äppelmunkar  

Har dock inte ätit en enda äppelmunk varken före eller efter den graviditeten så det var verkligen en crawling. Mango har jag faktiskt aldrig tidigare tyckt varit jättegott, har alltid tyckt det varit en ganska märklig smak på mango, men inte nu  

Kan säker ha lite med att göra att jag är diabetiker så jag kan ju inte äta sötsaker/godis i "vanlig" tillsatt form, så mango och hallon är ju som godis för mig  

Eftersom jag dessutom märkt att det inte påverkar mitt blodsocker så passar jag väl på och trycker i mig lite varje dag  

Lite mentalt sådär... haha... 
Igår shoppade jag ytterligare två små små bodys och två små små taights till Liten. Allt i storlek 50  

så nu känner jag mig lite lugn