BF maj 2011
Är det någon mer som har typ noll symptom? Jag har bara ont i brösten och har nog ärligt inte ens fattat att jag är gravid än. Var tvungen att ta ett nytt test idag, det blev jättestark haha surprise surprise
Nu har jag varit på inskrivning, allt såg bra ut förutom lite högt blodtryck men det visste jag redan innan. Blev som jag trodde framflyttad några dagar, så BF blir 15e maj.
Nu är det väl bara att vänta på vecka 18 då.... :)
Hej alla
Har haft en lite halvdålig dag, såg imorse när jag vaknade att jag hade en ljust ljust rosa flytning och blev såklart orolig. Det ska ju tydligen vara vanligt men kan också vara tecken på missfall så vi får väl se, jag håller alla tummar iallafall. Tänkte försöka leta reda på någon privat-gyn som kan göra ett VUL.
Hoppas allt är bra med er andra!
Vet ni vad som krävs för att man ska få ett VUL? Man blir ju skitnojig när man har ljusbruna eller ljusrosa flytningar och det skulle vara skönt att få se om allt är okej...
Det är nog ingen som får gå på VUL om det inte är under speciella omständigheter. Jag tänkte som sagt gå privat för jag vet att det antagligen är hopplöst att försöka få det genom min BM...