BF maj 2011
down under- Grattis till den lilla tjejen! Så underbart att snosa på bebis!Jahapp, här är det stilla kan jag lova. Inte en sammandragning, inte en värk, ingen mensvärk, nada.
Var hos BM igår och är kallad till ett tillväxtultraljud. Enligt hennes mätningar har jag inte vuxit sedan v. 31.
De får kolla men jag är inte direkt oroad. Det känns ju bra, det enda är väl om det skulle vara ngn skada på moderkakan men det tror jag inte. De får kolla helt enkelt och tiden är imorgon.
Annars så är det varmt vilket är underbart, men skorna börjar skava lite nu och jag har liksom inte så mycket alternativ, det känns inte lönt att köpa ett par för några dagar men vi får se...
Den stora killen cyklade iväg till skolan (har precis börjat med det), ska lämna mellantjejen som börjar förskoleklass till hösten för besök på sin skola och den lilla får vara hemma med mig, det kommer en kompis till mig med sin lilla, jag behöver verkligen V I L A, det går i ett hela dagarna och jag tror det är därför som bebisen inte vill komma ut, den har det skönare därinne
Ha en riktigt härlig dag nu tjejer så håller jag alla tummar och tår för att förlossningar startar över hela Sverige under de närmsta dagarna! KRAM!