BF maj 2011
Åkte in till förl. vid sju imorse och vid elva tittade vår dotter ut! Hon är så fin, har inte fattat än, allt gick så fort! Vi mår bra alla tre och planerar att åka hem under eftermiddagen/kvällen.
Neith : Grattis på födelsedagen! Och tänk att snart snart så får du den bästa presenten någonsin!
Ja, skor ja. Igår gick jag på restaurang i senakers. Det fanns liksom inget annat alternativ efter att ha provat garderobens alla skor. Och ska jag vara helt ärligt så är inte kläderna sköna heller men dem kan man ju inte gärna vara utan. 
Har för övrigt kommit till ett problem i mitt maniska matlagande och bakande. Utrymmesbrist. Fick ringa modern och fråga om mina bullar kan få bo i hennes frys för efter en ordentlig storhandling och allmänt matförberedande fram och tillbaka fanns där inget utrymme att ge på längre. Å andra sidan får man väl vara tacksam för att vi inte kommer behöva leva på kebab veckan efter bebisens ankomst.
Jean - Kul att få läsa om din förlossning. Det lät rätt drygt men som du skriver, när det är över så är det ändå så fantastiskt. Grattis igen till er lille pojke! 
MiDi - Grattis till sonen! Nu är jag ju sjukt nyfiken på din förlossning. Du får berätta om du vill och orkar!