• carwho

BF maj 2011

Tjejer, jag hinner inte läsa era inlägg just nu. Måste bara snabbt få skriva av mig..
    Jag orkar seriöst inte med mig själv!! Jag har såna hemska humörsvängningar så det inte är sant !!!!
    Asså hur länge håller det här i sig?? Och kan man inte göra ngt åt saken?? Typ "ät ingefära så blir du glad!" ???

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    carwho skrev 2010-09-22 16:41:30 följande:
    Tjejer, jag hinner inte läsa era inlägg just nu. Måste bara snabbt få skriva av mig..
    Jag orkar seriöst inte med mig själv!! Jag har såna hemska humörsvängningar så det inte är sant !!!!
    Asså hur länge håller det här i sig?? Och kan man inte göra ngt åt saken?? Typ "ät ingefära så blir du glad!" ???
    Oj va tyken jag lät med:"tjejer jag hinner inte läsa era inlägg nu" Menade förståss: Hinner inta läsa dem just nu, gör det lite senare  sen istället
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 17:04:28 följande:
    hahaha ja om de fanns mirakel mot humöret så vill jag också gärna veta, i denna takt kommer jag snart bli ihjälslagen med tanke på alla gånger jag öppnat munnen mot folk på stan med en mer eller mindre trevlig kommentar
    Ja men åååh...är precis likadan Och visst ärlighet varar längst men för min egen hälsas skull borde jag kanske tagga ner *gapskratt* PLUS att jag är ju så grinig. Så fyyy... inte ens JAG vill umgås med mig!!!!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 18:31:19 följande:
    haha vad skönt att jag inte är ensam om det Jag vet inte hur många som sagt nu att jag måste sluta vara så frispråklig, men de liksom bara hoppar ur munnen ju. 
    Tur att vi andra gravidmonster vill umgås med varann, genom internet iallafall haha    
    Ja det är la tur det iaf! Men även på intenret måste jag ibland ta en paus "gå ut därifrån, andas.... VAD tänkte du skriva egentligen....???" Sen kommer den lilla ängeln på axeln fram "Såååå kan man inte skriva, skriv ngt snällt ist!" Tur att det hittills är hon som vinner
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    FruganH skrev 2010-09-22 19:39:36 följande:
    Haha, jag är också likadan! En riktig ragata! Det mesta går ju tyvärr ut över min stackars sambo och det känns ju inte alls kul.. Men han verkar förstå att det är hormonerna, men det kan ju inte alls vara roligt att umgås med mig för tillfället.
    Tur att jag är väldigt trött med så att jag går och lägger mig tidigt så han kan få lite lugn och ro Flört
    Hahahahaa... min sambo är på resejobb så all gråt o ilska ska ut vid kvällssamtalet... mest gråt då. Är så gråtmild. Gråter åt att kunderna är så otrevlig mot mig, att affären hade slut på "mitt" pålägg osv osv.... O stackars sambon sitter 60 mil bort o försöker trösta genom telefon.... Uuuuuh kan det inte vara fredag NU så jag får hem honom?!?!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 20:08:48 följande:
    haha tur hon vinner, vi kanske ska ha en separat "spy galla och vara allmänt hormonelak" - tråd hahaha, ingång sker på egen risk liksom
    *gapskratt* Kanske ingen dum idé......
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    tove83 skrev 2010-09-22 21:39:03 följande:
    men mina humörs svängningar är nog dels hormoner och dels nikotin,slutade röka dan innan jag plussade...så komiskt för jag har alltid skojat till min sambo att ja ja jag slutar när jag är på tjocken** och hans kommentar när vi plussade var väl,men du slutade ju röka igår???hehe...

däremot så tycker jag att det är skit jobbigt att ljuga...ska till en av mina sustrar på middag till helgen,jag bor längst bort av oss så jag erbjöd mig att köra!! nu så frågade min syrra om jag var gravid när jag pratade med henne förrut...jag svarade: nä vadddå? hon svarade: men du röker inte längre och nu vill du köra oxå?? oops..

tänkte berätta för alla i slutet av oktober då man har gått några veckor till!!
    hur gör ni??
    Hatar oxå o ljuga...slutade röka när jag plussade. Det blev ju ett rabalder på jobbet så klart. Men är stenhård o säger "Nå nää inte JAG! Nu får ni ge er!" Är ganska duktig på o ljuga har jag kommit på de senaste dagarna... :-S

Vi tänkte oxå vänta några veckor till, är ju bara i v 5 nu. I v 8 har vi inskrivning alltså om tre veckor och efter det tänkte vi vänta liiite till innan vi börjar kläcka ur oss t släkt o vänner....
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho
    FruganH skrev 2010-09-23 09:28:58 följande:
    Usch, vad jobbigt! Nu är det snart fredag, hoppas tiden går fort nu för dig tills han kommer hem Glad
    IMON kommer han hem ÄNTLIGEN! Igår lipade jag i telefon åt honom, resejobb + nygravid sambo = dålig kombination (no shit!!!) Nå idag känns det bättre, för nu är det bara en natt kvar
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

Vi är de enda som vet plus min chef (hon är en utav mina bästa vänner) Så vi är tre pers som vet plus bm så klart

*** Bf 2011-05-29 ***
  • carwho

Ni som varit på VUL - när har ni varit det? I vilken vecka??
    I vilken vecka är det liksom lönt och gå på VUL/UL? Så att man ser / hör något??

Grejen är den att detta är såå overkligt för mig. Vi tänkte om vi skulle gå på VUL/UL hos en privatgyn i grannstaden så kanske det blir mer verkligt..... Jag kan liksom inte tro att detta är sant. Ja asså jag vet inte. Skum känsla... Är det någon som känner likadant??

*** Bf 2011-05-29 ***
Svar på tråden BF maj 2011