tove83 skrev 2010-09-22 21:39:03 följande:
men mina humörs svängningar är nog dels hormoner och dels nikotin,slutade röka dan innan jag plussade...så komiskt för jag har alltid skojat till min sambo att ja ja jag slutar när jag är på tjocken** och hans kommentar när vi plussade var väl,men du slutade ju röka igår???hehe...
däremot så tycker jag att det är skit jobbigt att ljuga...ska till en av mina sustrar på middag till helgen,jag bor längst bort av oss så jag erbjöd mig att köra!! nu så frågade min syrra om jag var gravid när jag pratade med henne förrut...jag svarade: nä vadddå? hon svarade: men du röker inte längre och nu vill du köra oxå?? oops..
tänkte berätta för alla i slutet av oktober då man har gått några veckor till!!
hur gör ni??
Hatar oxå o ljuga...slutade röka när jag plussade. Det blev ju ett rabalder på jobbet så klart. Men är stenhård o säger "Nå nää inte JAG! Nu får ni ge er!" Är ganska duktig på o ljuga har jag kommit på de senaste dagarna... :-S
Vi tänkte oxå vänta några veckor till, är ju bara i v 5 nu. I v 8 har vi inskrivning alltså om tre veckor och efter det tänkte vi vänta liiite till innan vi börjar kläcka ur oss t släkt o vänner....