BF maj 2011
Vecka 7 idag
O som ett brev på posten: illamåendet from hell...
Nåja bara o härda ut 
Vecka 7 idag
O som ett brev på posten: illamåendet from hell...
Nåja bara o härda ut 
Antar att detta kan räknas som ett typiskt graviditetstecken eller?
Igår var jag sugen på ngt gott, visste inte riktigt vad så gick o grävde i skåpet. Hittade en påse med lösgodis i som jag började rota i och hittade en röd godis. Såg ut som ett "hallon" fast i storlek med Gott&Blandat godisarna. Vet att den är god... Stoppar in den i käften o i nästa ögonblick håller sambon på o garva ihjäl sig åt mig o mina miner. Den smakade SURSTRÖMMING !!!!
Fyyyyy vad äckligt !!! Asså nu tycker inte jag att surströmming är såå äckligt (kan äta det om det bjuds typ) men när man tar en godis i käften o det smakar surströmming - då är det äckligt !!
Hej alla, länge sen sist
Nästa v är min väöxande mage ingen hemlis längre
Vi ska på ett UL nästa v på fredag hos en privat BM.. ska bli sååå spännande!!
Vi ska på UL imorgon hos privat BM. Det är vårat första barn och jag vill se att allt är bra. O så hoppas vi att det blir lite mer verkligt då
Jag ska till BM på mitt andra besök i slutet av november, runt vecka 14-15, sedan rutin UL i vecka 18 (kring jul) Sen vet jag inte vad som händer
Var på inskrivning i v 9 och läkarbesök v 10.
Idag var vi på UL - allt såg bra ut. En livlig rackare där inne! Ca 6 cm lång o hjärtat slog fint. Går inte ens o beskriva känslan nu !!!!! 
Hör ni tjejer, har ni gått upp ngt i vikt ??
Jag är i vecka 13 och har gått upp 1 kg hittills... Gick iofs ner 3 kg först så ligger fort på "minus 2 kg" eller hur man nu ska säga..
Usch...Julfest m jobbet om två veckor o inget o ha på sig!!! Ngn som har nå bra tips?? ![]()
Är det ngn mer som har problem m yrsel?
Spelar ingen roll när jag reser mig upp, om jag reser mig sakta eller fort, om jag suttit eller elgat innan, yr blir jag! Det snurrar o snurrar... Funderar på om jag kanske ska ringa BM så de får kolla blodtrycket..?
Ang vikten så har jag bara gått ner. Boopisarna har växt, på magen ser man ännu inget. Är i vecka 16 (15+6)
Hej tjejer!
Jag skriver väldigt sällan här inne, däremot så läser jag nästan dagligen!
Idag gick vi in i vecka 25, tiden har gått så snabbt! Förstår inte riktigt vart den tagit vägen.
Jag har blivit uppsagd under graviditeten oxå, först var det en katastrof för mig, sedan har jag insett att nu kan jag ta det lungt och bara vila. Skönt egentligen
Har fått hem sambons vagga som hans morfar gjort till honom när svärmor var gravid. Den är helt underbart vacker, med Tornedals snideri på sidorna. I den tror jag vår baby kommer sova gott i
Babyn sparkar rejält och rör på sig mycket, härligt o känna babyn röra på sig 
Hoppas ni alla mår bra o jag ska försöka bli lite mer aktiv framöver, det är så mysig stämning i denna tråd när man läser i den ![]()