• Hiavatha

Precis tillbaks från RUL! Allt ser bra ut, hurraaaa!! Solig

Vi ska få en son! Hjärta

Någon mer som redan vart på RUL idag? Hur gick det?

• Hiavatha
    Tiiinaa skrev 2010-12-20 15:01:08 följande:
    Grattis!! Det är ett lyckorus som inget annat eller hur? Ja, mycket majpojkar blir det!!
    Tack! Ja det är så häftigt så det är inte sant! Tänk att det växer en liten människa där inne! hi hi Hjärta
  • Hiavatha

Grattis till dig med, natalieh! Underbart är det! Och grattis även till maj09 såklart!

Vi stannar på samma dag som förut: BF 11 maj. Vår son(!) ville gärna visa upp sitt paket, hi hi

När har du/ni nästa RUL?

• Hiavatha

Natalieh: Jag hade första RULet v 12+5 och så nu v 19+5. Sen sa BM att det nog inte blir fler UL, om det inte dyker upp något oväntat såklart. Tråkigt, för jag skulle ju kunna gå varje dag bara för att få titta lite Men till BM utan UL blir det ju. Men det vet jag inte när än.

Mamma maj: Grattis till tjejen! Så mysigt!

• Hiavatha
    TeosMamma skrev 2010-12-22 10:55:23 följande:
    Hur gulligt som helst, vad duktig du är! Kanske man skulle göra ett sånt kort till familjen ;)
    Har du gjort det i Photoshop?  
     Glad Tack! Ja, det blir som julkort i år till åtminstone de närmaste.
    Ja, i Photoshop är det gjort. Roligt att pyssla lite!

• Hiavatha
    barbabelle skrev 2010-12-22 18:24:30 följande:
    Igår var man på RUL och det var sååå underbart!!!
    Fick veta könet en gång till så nu är det 100% säkert vilket kön det är, hihi... Längtar såå tills h*n är ute!
    Blev bakåtflyttad, BF 5e maj 2011 istället för 11e maj. Går in i vecka 22 nu på fredag. Hittills har jag gått upp 4 kg, mår fortfarande bra, kan äta all mat utan att känna något "äckelkänsla"...

Bjuder på en bild, dock suddig men men... h*n var mycket livlig i magen så att det blev ganska svårt för barnmorskan att kunna mäta bebisen, hihi... men det var underbart att kunna titta på bebisen i lite mer än 15 minuter :)

Här är vår älskade mirakel! <3 Suger på tummen , benen i kors och har det så bra därinne! :)

Åh så bekvämt h*n ser ut att ha det där! Ser ju ut som en riktig bebis, hi hi Flört

På tal om annat... jag har också moderkakan i framvägg OCH bak, lite omslingrad liksom, men den låg inte på nåt dumt ställe sa BM, alltså nere vid tappen, så det var ju bra. Jag är i v 20+1 nu och har kännt själv sedan v 12, olika mycket, men nu börjar det kännas mer varje dag, men inget utanpå än. Så maken får vänta lite till tyvärr. 
Svar på tråden BF maj 2011