Sist hade jag moderkakan i framvägg så jag borde inte ha känt lillan så mycket som jag gjorde. Började känna henne i v. 16 men nu (v. 11) känner jag redan av när den ändrar läge. Känner det som att jag har en liten fisk i magen.
Nu ska jag vara ledig i hela 10 dagar! Ingen har undrat på jobbet. När jag kommer tillbaka är jag i vecka 13 och ska berätta för mina närmsta kollegor.
Vet ni vad? Imorgon gifter jag mig!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så stort! Med tanke på att jag är gravid kommer jag säkert att gråta mig igenom hela bröllopet..
Va harligt!!! Ha en underbar dag och njut! Skulle ni beratta for alla pa brollopet?
TACK för alla bröllopshälsningar! Vi hade en sååå romantisk kväll och eftermiddag! För min del blev det ett perfekt bröllop. Alla som var inbjudna visste att vi väntade barn. Egentligen hade vi tänkt säga det till alla under bröllopsmiddagen men jag kunde inte hålla mig för två veckor sedan. Det var nog bra det, för nu kunde vi verkligen koncentrera oss på varandra.
Prästen vi hade var helt fantastisk!!! Jag bara kände att jag tyckte så mycket om henne som person - trots att jag aldrig hade träffat henne innan vi började planera inför bröllopet. Det betydde mycket för mig.
Sist hade jag moderkakan i framvägg så jag borde inte ha känt lillan så mycket som jag gjorde. Började känna henne i v. 16 men nu (v. 11) känner jag redan av när den ändrar läge. Känner det som att jag har en liten fisk i magen.
Nu ska jag vara ledig i hela 10 dagar! Ingen har undrat på jobbet. När jag kommer tillbaka är jag i vecka 13 och ska berätta för mina närmsta kollegor.
Vet ni vad? Imorgon gifter jag mig!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så stort! Med tanke på att jag är gravid kommer jag säkert att gråta mig igenom hela bröllopet..
Grattis!
Vi gifte oss förra helgen, fantastiskt roligt.
Jag började gråta i samma stund som kyrkportarna gick upp. Väl framme vid prästen var jag så hysterisk att ansiktet var helt skrynkligt och det droppade ner på klänningen.
Klarade att samla mig genom att studera altartavlan i detalj, fokusera på psalmtexten och lyssna till vår kompis som sjöng så högt att det skallrade i kristallkronorna.
När det väl gick över blev det jordens adrenalinkick och jag kunde inte sluta le. Under sista psalmen fick jag istället en fnissattack åt samma kompis när han klämde i.
Hoppas att ni får en underbar dag och passa på att njuta i varje sekund!
Stort grattis till dig också! Jag kunde inte heller hålla tårarna borta. Kände mig som den första bruden som tågade in i kyrkan gråtandes. Musik blir ju så otroligt vacker i kyrkan så jag blev helt tagen av hela stämningen. Mötte min pappas blick på väg in och han hade också tårar i ögonen, vilket inte gjorde det lättare för mig.. Vår 17-månaders dotter lättade på stämningen så fort vi kom fram till altaret genom att springa fram och leka titt-ut mellan mina ben.. =)