BF maj 2011
haha.. faktiskt så gillar jag inte att ha oavbrutet nu när jag är gravid.. tycker det är lite läskigt..
men vad jag har läst ska de väl inte vara nån fara
haha..
Vi kör på en hemmakväll.. vi har en liten valp oxå som ska viga in det nya året.. känns bäst att göra det hemma om i fall att han skulle reagera på smällarna..
På menyn står det hemmagjord plankstek med fläskfile', stekta grönsaker o två såser ..
Efterätt blir en klassiker, marängsviss 
Hoppas alla har en trevlig kväll, imorgon när vi vaknar är det året då vår bebis kommer till världen 
Betryggande att höra att fler än jag inte känner så mycke trots att det står "överallt" att det är vanligt att känna bebis i v 18-20 med första..
Jag är i v 21 (20+4) och känner lite, mest på kvällarna när jag ligger på sidan.. då känns de lite som att bebis knuffas.
Jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas eller hur mycket liksom.. Så igår när jag inte kände knuffarna på hela kvällen/natten blev jag jätte orolig.. men så vilade jag lite middag mitt på dagen idag och då hade vi knuffkalas igen!!
Idag har jag köpt den första bodyn i hela mitt liv! Och de känns helt sjukt att det är till vår bebis 
lägger upp en bild på den nu tänkte jag
känner mig stolt över detta inköp.. haha.. mamma känslorna sprudlar 
oj, nu har jag missat massor här, men jag skummade igenom lite snabbt 
v 22+4 är det idag.. helt underbart vad tiden springer iväg..
ska oxå börja ta tag i havandeskapspenning och allt vad de nu är man ska fixa..
ta tag i foglossningen på bästa sätt 
har köpt lite neutrala kläder till vår plutt, då vi inte vet vad det är än.. får väl reda på de den 28 mars på RUL..
var lite nervös över att det varit konstant vila i magen nu i 2½ dag, så jag fick lyssna på hjärtat hos BM idag..
Inte för att bebis tyckte att vi skulle lyssna, den sprattlade runt så vi fick bara lyssna i ca 10 sek. men huvudsaken är att den lever
och BM sa att de kan dröja lite till innan jag känner varje dag i och med jag har livmodern i framvägg..
de är så underbart att ha detta liv inom sig 
ps. jag är från malmö, även om den frågan kom ett par sidor tillbaka 
Vi i Malmö får 2 ultraljud, v 19 och v 32.. tråkigt att inte alla får det
Namnen är helt klara för oss, det var dom redan innan jag blev gravid..
Blir det en flicka så ska hon heta Geli och blir det en pojke ska han heta Kingston.
Vi är då inte som alla andra, haha.. 

jag har köp byxor med inbyggda strumpor, tyckte dom var så söta :) svensk sommar är ju inte till att lita på så jag tror nog att man får användning för dom. Jag tycker det är lite förvirrande att planera alla inköp, nu är de ju snö o kallt, åsså ska man försöka tänka vår och varma vindar!! de klarar inte min gravida förvirrade hjärna av.. haha!!
Min mormor hade varit så gullig och köpt gardiner till vårt barnrum, när jag var i vecka 7.. men hållt tyst om de ända tills igår.. hon förstod ju att de var på tok för tidigt att hoppas på för mycket i v 7, men hon kunde inte låta bli ändå!! haha! Hon är så söt! Fick även en mysig morgonrock, tror det kan bli skönt sen när man ska upp med bebis halva nätterna.. Och varje gång jag pratar med henne (varje dag) frågar hon vad hon ska köpa härnäst.. så nu har hon fått skötbord som uppgift :)
Vi ska även få hem vår vagga i helgen, en riktig fin gamal vagga :) iihh, de är så mysigt allting.. (just nu, snart svänger väl min hormoner igen ;) )
Bebis var uppe om och sparkade precis under revbenen idag, nu är de rena cirkusen däär inne :)
Hoppas alla får en fin helg