BF maj 2011
Såg att ett par stycken gjorde mig den snälla tjänsten. Satt med min Iphone och kunde ej göra de själv, så tack alla :)
Fröken Hanna: Jepp, andra barnet va de.

VÅRBEBIS MAJ 2011 

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
Jag måste även passa på att fråga.
Blir helt snurrig i huvudet av alla olika sätt att beräkna förlossningen. Vilken ska man välja, och hur ska man räkna?!
Här på FL är det annorlunda och blir en helt annan dag än te.x Baby Center. Står nåt om att jag är i vecka 5, men egentligen vecka 6 om jag hellre vill räkna så? Haha.
Kan ngn vara så snäll och förklara lite för mig, känner mig så dum. (6 år sedan jag födde min son och glömt allt det där :P)
och tröttheten (som dock inte är extrem än). Försöker inte oroa mig, men hur lätt är det?