Inlägg från: Moi Mokulat |Visa alla inlägg
  • Moi Mokulat

BF maj 2011

Sommarnatt2010 skrev 2010-09-28 13:17:44 följande:
    Hihi är lite i samma sits fick fast tjänst 13 augusti..har ingen aning om hur min chef känner inför gravida :S
    tack! Ja jag vet att mina avskyr allt som har med ledighet att göra.
    Så jag kommer säga det inför alla så jag inte få någon dum komentar.
  • Moi Mokulat
    minya skrev 2010-10-09 12:13:02 följande:
    känns inte "naturligt" för mig helt enkelt, mina tuttar som jag gärna vill ha för mig själv.. 
    Känner igen detta så kännde jag också, men jag gav det en chans och de gick jätte bra.
    Var mer rädd för att amma än föda.
  • Moi Mokulat

någon mer än jag som mår dåligt ofta?
    Jag mår illa (inte konstant), kan inte äta, kan inte sova, yr och spyr ibland efter jag ätit.
    Så här minns jag de inte med sonen.

• Moi Mokulat
    minya skrev 2010-10-11 13:29:29 följande:
    var så i början för mig, men gick över tack och lov, hoppas inte att det kommer tillbaka. 
    har du testat sjöband eller prostafen  ?
    ja jag hoppas de med, en vecka är jag jätte hunrig och sugen på allt.
    Sen kan jag inte känna lukten av maten eller äta.
    Är i vecka 9 och så här minns jag det inte med sonen.
    Jag är såååååååå förvirrad och konstig
  • Moi Mokulat
    ljusgläntan3030 skrev 2010-10-11 17:55:57 följande:
    Jag var på VUL idag.
    Dåliga nyheter.. hjärtat hade stannat och den hade slutat växa sedan vi var sist!?
    Jag känner mig fortfarande gravid, mår illa och ömma bröst, trött osv men det var ett konstaterat MA då kroppen inte fattat att fostret slutat växa. Jag har inte blödit något heller så man är chockad och ledsen.
    Ni får gärna ta bort mig ur listan.
    Lycka till ni andra, hoppas det går bra för er!!
    Vad tråkigt.
    Usch får kalla kårar när jag läser sånt här.
  • Moi Mokulat

Vart köper ni era mamma kläder?
    Ska ringa Bm idag och prata om min dumma svampinfektion som inte verkar vilja ge sig, sen
    ska jag fråga om jag kan få göra ett vul.
    har mått så konstigt på senaste tiden. Är livrädd att jag fått MA

• Moi Mokulat
    jakeline skrev 2010-10-14 09:21:53 följande:
    jag köpte knappt några förra gången. Bara två par byxor och en tröja. Men då köpte jag på Lindex, men de har tyvärr inga mammakläder längre, vilket är jättesynd för jag gillar verkligen deras kläder annars. HM gillar jag också. Ska köpa nya byxor ialla fall. Har kvar sen förut, men de är ju rätt välanvända... :P Har jag mammabyxor på mig ser jag helt klart gravid ut, men det är mest fett... :P
    jag köpte bara 1 par byxor sist. Men när jag avr som tjockas hade jag klänning och kjol.
    men nu måste jag köpa några. Börjar redan få problem.
  • Moi Mokulat
    minya skrev 2010-10-14 17:35:12 följande:
    hoppar av tråden, inte vart inne på ett tag men haft en del att stå i med allt... 
    vart sparkad i magen av en häst, så fick åka in tyckte bm, även om liten förmodligen var trygg sa hon .
    vart en dryg väntan, jag var inte särskilt orolig som vanligt, mest raslös på sega läkare. 
    Jaja väl där togs de lite prover och kollade med ul, lite snackande och massa dryga studerande, brukar inte säga nej till dom så egentligen eget fel där men de tar ju längre tid när allt ska förklaras, fördelen är att man får höra mer detaljer. 
    därinne var iallafall en sparkande krabat, men jag var inte i 10+6 utan i 15+6 så är lite för "gammal" för denna tråd helt plötsligt, ansluter mig till aprilarna nu

lycka till ni andra 
    Vad skönt att de var okej. Håll dig borta för dumma hästar!
  • Moi Mokulat

Idag ska jag till kvinnoklinken för min envisa svamp.
    Hoppas att de vill göra ett Vul också.
    Hur ska jag lägga fram det så jag får göra ett så de vill göra ett?

• Moi Mokulat
    Muffe80 skrev 2010-10-18 09:16:42 följande:
    Säg att du haft smärta och lite blod också
    Hmm kännsi nte bra att ljuga om en sån sak dock.
Svar på tråden BF maj 2011