BF maj 2011
Skalbagge: jag gjorde planerat snitt pga att dottern låg i säte.
Här har jag åkt på en rejäl influensa, urk! Är orolig för bebis i magen :-/
Skalbagge: jag gjorde planerat snitt pga att dottern låg i säte.
Här har jag åkt på en rejäl influensa, urk! Är orolig för bebis i magen :-/
En gammal skröna är väl att har man mycket halsbränna har bebisen mycket hår. Kanske förklarar varför mitt barn var skalligt till 2-årsåldern o jag har aldrig i mitt liv haft halsbränna :)
Jag älskar mitt jobb men arbetar som timanställd och det ser illa ut inför våren... Tråkigt att behöva oroa sig när man hellre vill tänka o njuta av graviditeten
Hade en skämma-bortmigsjälv-dag. Klippning+slingning+massage och nya underkläder från Change (sambons allahjärtansdagpresent) brösten he växt från 75B till 75E (!!!!)
Fröken85: Jag har också den som skötväska! Den är GRYM! Väl värda sina 99:-
Therre: Fy va tråkigt! Hoppas verkligen att säljaren skickar dig vagnen! Hon kan ju ha blivit avstängd pga obetalda fakturor till Tradera, det behöver inte vara att hon misskött sig som säljare... Uppdatera vad som händer
Natalieh: Skönt att allt gick bra!
Charlotte: Välkommen i majbebisgänget! Jag bor i Västerås med sambo och vår 3-åriga dotter o väntar lillsyskon(som vi tror är en pöjk) med bf den 16maj
Finns det fler än jag som planerat jobba in i det sista i graviditeten? Fick nytt jobb (kontorsjobb) för 2v sen och jag trivs sååå bra. Men jag känner mig ensam i att hoppas jobba sålänge det går.
Jag var också hos BM idag, hon gav mig massa info om förlossningen. Kändes helt konstigt, alldeles för tidigt. "Men du är redan i v30" jajo men tre månader är lääänge ;)
Sf-måttet 30cm
Hb-värde 125
Blodtryck o fosterljuden har jag glömt.
Pratade även om mitt nya jobb och min önskan att jobba in i det sista. Det rekommenderade hon inte. Vila minst 2veckor var hennes råd.
Åsasåsa: jag har också en rand som går över Hela magen. Det är inget farligt, bara hormonellt. Sist hade jag en rand (när jag vänta första barnet) som gick från naveln o neråt. Jättemörk rand! Så två år senare såg den fortfarande ut som en raggarrand! :S
Ang. Sömn så har jag gått in i en mat