BF maj 2011
Alternativt kan du prova att göra en luftmaska, så att du liksom kliver upp ett steg, innan du fortsätter på nästa varv.
Tack för tipset om salvan nenababe, hittade den på ebay för 115 kr så jag beställde den direkt
Härligt att läsa om någonting som kan vara bra med att vara otränad, här finns inga magmuskler 
Nej nu är jag faktiskt trött på det här. Spenderade dagen igår på akuten och förlossningen pga dubbelslag på mitt hjärta och hög puls hos bebisen. Mitt hjärta såg okej ut trots alla dubbelslag och hög puls, bebisens puls gick ner efter några timmar men vi fick en ny tid till specialmödravården på måndag. Det känns lite som att vi bor där...
Just nu vill jag bara slippa all oro (som antagligen gör att båda våra hjärtan slår ännu snabbare) och ha honom hos mig istället.
Jag orkar inte med fler vågar, jag har inte vägt mig framför någon sen man gjorde det i skolan och nu måste man göra det mest hela tiden. Nej det blir fan vågbojkott resten av graviditeten, jag kan ju meddela dom om jag exploderar och gått upp 20 kg istället eftersom jag har våg hemma...
Grattis Fröken Löken! 
Nu har försäkringskassan äntligen räknat ut min SGI och jag slapp lägsta nivån. Inte för att det blev så högt ändå men nu kan jag iallafall andas ut lite. Jag har varit student i 3,5 år men fick SGI beräknad på mitt jobb innan som tur var. Nu ska dom väl bara ha 30 dagar på sig att handlägga själva begäran om föräldrapenningen också.
Jag antar att alla andra är klara för länge sen?
Jag hoppas att du blir frisk innan bebisen kommer, men det tror jag att du hinner bli! Förstår absolut problemet med besök särskilt om dom som ska besöka inte ens tänker på om dom är sjuka eller inte, jag tycker det känns lite jobbigt med alla besök som ska pilla på mitt barn haha. Vi får väl dränka dom i handsprit när dom kommer 
God morgon
Hoppas att ni mår bra idag, eller så bra som det går just nu... Jag brottas fortfarande med dubbelslag på mitt hjärta, håller på att bli galen.
Hallonbladste var ju det jag skulle beställa! Tänk att man lyckas glömma allt precis hela tiden