Therre skrev 2010-10-26 08:56:07 följande:
jag har BF den 2maj och har bokat UL. Den 26nov fick jag tid, spännande men de känns som lång tid kvar men förhoppningsvis går tiden fort:D många i min släkt är helt 100 på att de är iaf en mer än vanligt alltså 2 hehe så de ska bli kul att se om de har rätt eller inte, min farfar frågade om jag var i 5e eller 6e månaden, men jag är bara i 3e hehe så nog fasen syns de på mig allt:D
Var hos sjukgymnasten igår pga mitt bäcken, och de visade sig att "korsryggen" eller vad de nu heter var förvridet åt höger och mitt vänsterben var 1,5cm kortsare än de andra så de var inte så konstigt att jag hade ondare än vanligt och sen var de lite andra kotor som inte satt riktigt som de skulle så de fixa han lätt men fan så de small, men skönt efteråt va de iaf och mitt ben blev automatiskt lite längre så ny skiljer de bara 5mm, jag var väldigt svankig också sa han mer än normalt så de var viktigt att jag håller bra ställning och ser till att hålla mina ryggmusker i trim hehe, så de blev lite hemläxa för mig där..:D men de känns mycket bättre redan nu så får hoppas att jag fixar de här för nästa måndag ska jag dit i gen och han ska ta sig en titt..
Jag har också BF 2 maj, enl bm´s uträkning. Bm bokade RUL åt oss och vi får gå den 6/12, det är ju jättelångt dit!
Har du något foto på din bebismage? Jag är nyfiken då vi ju har gått ca lika länge.
Startade en magbildstråd, " Magbilder BF maj 2011" kan du söka på.
Vill du, lägg gärna in foto där!
Ha en bra dag alla!