BF maj 2011
Forts.(dumma iPhone som kapar halva)
Mat
Forts.(dumma iPhone som kapar halva)
Mat
Är det fler som ser "en unge i minuten" på 4:an? Snacka om sympativärkar! Känns lite spännande att vi ska föda på samma sjukhus (Västerås) :)
Kottemor: Samma här! Jäklar vilka förvärkar jag fick! :)
Jean: Jag haft en uvi dom gått upp i njurbäcken en sk. Njurbäckeninflammation. Jag hade gått ca en vecka med obehandlad uvi. Vad jag kan minnas gick det fort när behandling sattes in. Två-tre dagar och de allra flesta symptomen var borta.
Ang. Amningsbh så kommer jag köpa en från Change när bebis är ca2veckor. De kostar lite mer, men jag lägger gärna lite extra och få en skön (
Jag använder mina mjuka amningsbh:ar från Lindex redan nu ;)
Charlotte29: Jag väntar mitt andra barn och har sen igår upplevt den känslan du beskriver väldigt starkt. Det trycker neråt och ilar längst ner plus en massa förvärkar vilket är helt nytt för mig. Nu känns det som att blygdbenet "särar" på sig. Kanske har bebis sjunkit ner, hmm
Ang. AMS så skrev jag in mig i vecka 26 i januari. Visst, jag var väldigt skeptisk MEN gick på mötena. Och jag mötte en vd för ett företag som rekryterade. Jag blev kallad till intervju s gick jättebra. Jag blev erbjuden jobb i v28!!! Så nu är örsta månaden är gjord. Det kan gå vägen!
Helt enkelt: håll dig öppen för förslag. Vem vet, efter föräldrarledigheteb kanske den fd. Praktikplatsen erbjuder dig arbete?