TeosMamma skrev 2011-03-14 11:35:58 följande:
Trevlig ny vecka
Jag funderar lite på olika saker nu när det börjr närma sig och passar på att fråga här...
Blöder man lika mycket fast man gjort snitt? Jag kommer troligast att få snitt så lite intresserad över vad skillnaden är om det blir någon.
Inte kunna bada pga ninfektionsrisken låter rimligt men ack så trist, älskar bada ute på sommaren, nåja, kanske det bara är typ första två månaderna?
Tvättar ni alla bebisens nya saker, kläder, lakan etc.? Tänkte att det nog är stärkelse och annat i så det vore väl smartast?
Är näsfrida det bästa för bebisens näsa eller går det lika bra med liknande produkt?
Hur mycket rör sig era bebisar i magen nu? Min har någon mer rörlig dag ,men sedan är det sååå lite, går och funderar på om det blir en väldigt lugn kille eller vad? Läste att det ska bli mindre rörelse nu kring v.32 men tycker han varit så här hela tiden.
Någon som anmält sig till gratisboxen baby to be som de gör reklam för här? Känns inget kul att lägga ut sitt personnummer på nätet...
Tips på bra babyövervakare till rimligt pris?
Ursäkta de många frågorna men vet att jag brukar få så bra svar här ;0)
Ha en underbar dag! Snart är det dags!
Jag är en badkruka så mig gör det inget att man inte kan bada. Däremot är det ju inte så kul att gå i binda i bikinibrallorna om man vill sola, he, he...
Tvättar inte typ ofärgade frottetrasor och lakan, resten är begagnat och tvättat en massa redan
Min bebis rör och sprattlar på sig fortfarande i v. 31, men det känns mer som att det är en boaorm än en liten fisk om man säger så.
Jag hämtade gratisboxen från Pampers i helgen på Babyland. Den innehöll 2 blöjor, en nappflaska, en reflex, våtservetter, babybadskum och en massa reklam. Blöjhinken hade inte kommit än, men den kan man hämta senare tydligen.