BF maj 2011
Naimstrut skrev 2010-11-26 10:15:14 följande:
Jag hoppar in lite igen. Sa för typ en månad sen att jag skulle hänga med i er tråd då jag inte kände mig hemma i apriltråden då jag ska föda 27/4 o alla kommit så långt... Blev inte så mycket för jag blev så hysteriskt stressad av alla som låg så långt före så jag va tvungen att ta en FL paus helt o hållet.
Jag har också fått leverfläckar. Har fått en på bröstvårtan o va lite nervös för detta men om fler fått större leverfläckar så är det kanske inte så farligt.
Jag är i veckan 19 nu. Känns som att det gått fort sista tiden. Fick lunginflammation o har varit hemma sjuk två veckor o denna tid har liksom försvunnit från mig. Så sist jag träffade folk som frågade så var jag vecka 17 o nu får jag säga 19 istället, det känns häftigt!
Det är samma för mig. Jag hänger bara här. Går in i vecka 19 idag. Har BF enligt barnmorskan den 28 april, men enligt mina egna beräkningar med sista mens och ägglossning så är det BF 1 maj. Konstigt hur det kan bli så olika?! Min tro är att vi kommer bli flyttade till BF i maj på RUL i alla fall så jag hänger bara här hos "majjarna" :) Blir också bara stressad av att alla är så långt före mig! Så häng här du med :)
Jag har inte fått några fler leverfläckar men däremot har min mage blivit hårigare, den så kallade "raggarsträngen" är tydligare både under och ovanför naveln. Någon annan med hårigare mage?? Det är inte så farligt på mig ännu dock men jag fasar för hur magen kommer se ut om behåringen fortsätter..haha.