down under skrev 2010-09-11 12:34:16 följande:
Jag har inte berättat för någon i min familj än..
Jag vill ju bara skrika ut det till allt och alla men känner att det är lika bra att vänta.
Min pojkväns föräldrar vet om det men jag tror att dom kommer att hålla tyst.
Jag är orolig över vad alla i min familj kommer att tycka och säga..
Jag vet att jag är vuxen och gör vad jag vill men jag orkar inte höra på deras jidder om att det är för tidigt..
Jag har inte varit ihop med min pojkvän så länge, vi träffades för några månader sen.
Allt känns jättebra och han älskar min son som sin egen, vi ska flytta ihop om 2 månader och ska förlova oss i Oktober.. vi hade inte räknat med att jag skulle blii gravid efter en månad men nu blev det så och vi båda är otroligt glada över det.. men som sagt, allt har hänt väldigt fort så jag kan tänka mig hur det kommer att låta när dom får reda på att jag är gravid oxå..
Men vet man att det är rätt så är det ju bara att satsa! Man blir ju inte direkt yngre!
Nu hoppas jag bara att allt går bra och att den lille får stanna kvar tills i Maj.
Jag är också orolig över vilka reaktioner vi kommer att få.. Men jag hoppas såklart att de blir glada för vår skull. Samtidigt så VET jag att om de inte blir glada, så kommer jag att få höra det!
Usch, nej. Känns faktiskt inte riktigt som att jag ser fram emot att berätta för alla....
Men vi skaffar inte barn för någon annans skull, utan för vår! Vi är jätteglada för det här och vill verkligen ha barn!