Tiiinaa skrev 2010-09-20 22:12:27 följande:
Hej alla glada!! Undrar om det är någon som varit med från början kvar här inne som minns mig? Senast jag var här inne var jag väl i vecka 5-6 tror jag. Sen dess har jag hunnit med flytt och renovering och en evig väntan på att internet ska komma igång i nya lyan. Men nu ÄNTLIGEN har vi internet igen.
Är i vecka 9 nu (8+3) :) Var på inskrivning idag och fick mitt BF ändrat till den 28 april istället för 1 maj som jag räknat ut själv.. så nu vet jag inte om jag ska vara kvar här hos er där jag började eller smita över till en ny främmande aprilgrupp..jag får se, Kanske håller jag mig kvar här en stund till i alla fall (om jag får).
Hur jag mår? Ja ILLA är namnet. Jag spyr inte dagarna i ända, men jag är ändå så handikappad att jag mest bara kan ligga på sofflocket och såsa. Dricker en massa såna här varma koppen, säkert ingen näring men jag blir åtminstone mätt och slipper det värsta illamåendet. <frukt äter jag i mängder så det är väl bra! Men fy för detta illamående säger jag. Hoppas innerligt det går över som de säger i vecka 12. Bara 3 veckor kvar!!! Vill ha tillbaka min aptit!
Jag tror bestämt att vi väntar en liten flicka. Både jag och sambon säger det. Vi är såååå nyfikna och vi ska absolut ta reda på vad det blir på RUL som ju kommer bli i november-december där någon gång. Vi ska även på KUB och NUPP test nu i oktober men jag tror att det är för tidigt för att se könet då fast fråga kan man ju!
Klart vi minns dig! Inte illa om ni hunnit med bade flytt och renovering. Jag ar i vecka 9 med 8+1. Har sjalv matt illa i tva veckor och inte gjort annat an gatt till jobbet men sedan hem direkt till soffan och bara glot pa film och tyckt synd om mig sjalv. Och sover gor jag nastan tolv timmar varje natt. Har dom senaste dagarna borjat ma lite battre dock, tack och lov! Smoothies, farsk pressad juice, kolsyrade drickor och salta pinnar har hjalpt mig. Sa forhoppningsvis borjar ditt illamaende ga ner snart med.
Borjar narma sig till 12 veckor!!! =) Har mitt andra ultraljud om exakt 4 veckor idag sen kan vi beratta for hela varlden nar vi sett att mini's hjarta fortfarande slar dar inne!