BF maj 2011
Eller så är det falsk ischias. Gå till en sjukgymnast eller naprapat som kan gravida. De kan tipsa om stödbälte och olika övningar som gör det bättre.
Eller så är det falsk ischias. Gå till en sjukgymnast eller naprapat som kan gravida. De kan tipsa om stödbälte och olika övningar som gör det bättre.
Tycker att Ikeas billigaste spjälis har funkat alldeles utmärkt, ser inga skäl att lägga ner mer pengar
Mina äldre har sovit i spjälsäng tills de blev ca 3 år och de hoppade lätt över kanten när de vill ut så vi har aldrig känt behov av att ha någon som man kan ta bort en sida på. Det går ju att ta bort 2-3 spjälor på en vanlig ikea-säng också om man tycker det är enklare.
Det bästa (angående skötväskor) är att ha en sån här tycker jag: www.5smaapor.se/sv/product/751/Skotunderlagg-vid-resa
eller en sån här:
www.5smaapor.se/sv/product/22/Snoozebaby-easy-changing-dolphin-blue
Så kan man slänga ner den i vilken väska/påse/vagn som helst beroende på vart man ska och vad man gör. Och behöver ingen separat skötväska.
prövar länken igen
www.5smaapor.se/sv/product/751/Skotund%20erlagg-vid-resa

Ha en underbar alla hjärtans dag allihop!
Idag är det exakt 4 år sedan jag träffade min man för första gången så det är lite speciellt
Har också funderat på Ebbe men jag tänker att alla skulle associera direkt till Ebbe Carlsson och det känns inte så kul.