BF maj 2011
Åh, vad mycket och intressant ni skrivit under helgen så här långt 
jag drömmer också konstigt och oftast hemskt men eftersom man sover så oroligt nu som gravid så kommer man ju ihåg fler drömmar och därmed har vi kanske svaret? Jag för min del vaknar jättemycket och ligger vaken länge så då kommer jag ju ihåg vad jag drömt, Annars om man somnar om snabbt minns man inte lika mycket, drömmar ligger i korttidsminnet och måste tänkas igenom för att hamna i långtidsminnet, som bekant
Nu har jag äntligen bestämt barnvagn, har inte tänkt på annat senaste månaderna och velat hit och dit... Nu blir det den jag fastnade först för en Emmaljunga Nitro City, men inte en begnagnad som jag förr var övertygad om att köpa utan en 2010 på rea.
vad tror ni om det? Är det dumt köpa en 2010 nu, sämre andrahandsvärde? Det är en white leatherette, ni vet säkert, den med fuskskinn, den är sååå snygg!!! För det priset skulle jag kunna köpa den billigaste Nitron 2011 också men vill ju så gärna ha denna, är jag lite småknäpp då??? Vi ska dessutom åka 18 mil för att köpa den i butik... hahaha... man är nog knäpp i alla fall.... 
Annars är det lugnt här, vi är bägge förkylda och ligger mest.
Ha en skön söndag allihopa!

Tack! 

nu ska jag äta antebiotika Furadantin för att bli botad.