TeosMamma skrev 2011-02-01 12:36:07 följande:
läser upp mig på allt jag missat och svarar på ett inlägg mitt i 
Tack Hiawatha, testade och det funkade direkt ;0) Tänk vad nojjig man kan bli trots att man inte har den personligheten... Tycker min bebis är alldeles för lugn, men ska väl egentligen vara glad då det är väldigt jobbigt när han väl sätter igång mitt i natten så man ej kan sova... 
idag ska jag lämna in mitt femte urinprov, är ganska säker på att det är en femte urinvägsinfektion på g, är så trött.... Tycker ni inte att de borde göra ett VUL på mig nu efter så många UVI´s? Läste om en som fick det redan efter första UVI för att kolla så hon ej börjat öppna sig... ska nog kräva det, eller???
Kul att det funkade! Ja, man kan ju bli helnojig av vad som helst tycker jag när man är gravid 

Ja, nu börjar det bli svårt att sova för mig med. Han brukar "vakna upp" ordenligt precis när jag går o lägger mig, men med jämna mellanrum under natten. Och när man ska vända sig i sängen då... huja! Nu börjar det bli tungt!
Hur går det för dig? Visst var det du som sitter i rullstol? Är det någonting som går över, för visst gå-tränar du om jag inte minns fel?