BF maj 2011

Tar bort mig från bf listan..
Hoppas på lyckan för er andra att ni få en vår bebis.
/LiAnna

Jag är sååå trött på att gå upp på morgonen och spy... Det konstiga är att det bara händer när jag måste gå upp mot min vilja när klockan ringer, får jag sova ut så är det inte samma sak. Jag får väl vara glad att jag är student och inte behöver gå upp tidigt varje dag iallafall.
Nu ska jag ut och göra intervjuer till min uppsats, hoppas hoppas illamåendet går över.
Kom igen nu folket, BF-listan finns här www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html det står i första inlägget :)
Hej hej
Nu har även jag lyckats komma iväg på ett ultraljud, vilken väldigt märklig känsla att se någonting där inne :) Allt såg bra ut och datumen verkade stämma perfekt så jag känner mig jättelättad. Nu är det bara att vänta på RULet då :)
Hur mår alla förresten? hur är ert illamående? Mitt har blivit lite bättre, har däremot fått ont i rumpan. Antar att det kanske är foglossning? Känns lite som att någon hugger mig i skinkorna...
Vad roligt med ringarna, jag har inte ens tänkt på det och nu när jag försöker röra på dom sitter dom nästan fast på fingret. Bra att man har koll på läget 
Skönt att alla börjar komma in i vecka tolv nu! Jag går in i vecka 14 på måndag, det är sjukt hur fort tiden går. Snart är det väl maj... 

Tycker det låter som att många har fått lite halvdåliga barnmorskor, mitt tips är BYT! Jag hade en jag inte trivdes med från början, sen kom jag dit och fick en annan eftersom min första var bortrest och den nya var helt underbar så jag bytte och är nu supernöjd.
Annars tycker jag det låter väldigt skönt för er som inte behöver vara hos BM så ofta, själv springer jag dit minst varannan vecka pga mitt blodtryck och dåliga sköldkörtelvärden, mindre roligt...
Jag fick totalutbrott i fredags på min stackars man som råkade stå i vägen för min ilska, sen la jag mig under täcket och grät haha känslostorm.
Idag fick jag höra lilla loppans hjärta! :)