BF maj 2011
 men jag förstår inte vad du menar!? he he....

men jag förstår inte vad du menar!? he he....

. Aldrig är man nöjd, antingen är det för lite symtom eller så är det för mycket 
.

(vilket egentligen känns dumt eftersom jag går och oroar mig och mår dåligt över det redan nu)

nej det är väl ingen låg ålder!!
första barnbarnet brukar ju vara speciellt också så de kommer säkert att smälta som smör i solsken 
Själv är jag 28 så jag känner att det var rätt väntat från alla håll att vi nu äntligen bestämt oss... sambon hinner bli 35 precis i dagarna innan ha ha!!
Detta blir min mammas sjätte barnbarn och min pappas första biologiska, fast han är ju morfar till de andra med!!
shi va min mage växer!!!! Är i v 11 (10+1) Jag börjar fundera på om det är som jag är fet eller om jag har räknat fel på vekorna, att jag egentligen blev gravid månaden innan... tog ett test då fast jag fått min mens men det var neg. Mensen var skitkonstig den månaden med bara två dagar (brukar ha fyra) och sen borta i tre dagar för att sen komma lite, lite såntdär (ursäkta) brunt... Jag tog bara ett test men kanske skulle tagit fler!??!!??!
Har redan börjat använda mammabyxor då de känns mest bekväma och så blir det mysbyxor hemma!!
ja ja... det lär vi ju få reda på vid UL... ska på inskrivning nästa torsdag den 13 så vi får väl tid för UL då, sen ska vi lyssna på hjärtljuden också innan dess, mycket spännande som försiggår nu!!