Sommarnatt2010 skrev 2010-09-23 17:43:27 följande:
Jag har berättat för några på jobbet och för min närmsta vän...mannen min vill vänta lite så nu får vi nog vänta lite. han vet dock inte om att jag berättat på jobbet än :P
Däremot vet jag inte hur jag ska berätta för mina föräldrar..bara så där helt apropå??? Fick värsta förmaningen i somras av mamma så är inte nått sugen på att berätta för henne...Har alltid sagt att jag vill berätta tidigt för mamma, vill ha henne som stöd om det skulle skita sig..Men nu vet jag inte...
Hur har ni berättat??
Funderar på att, när hon frågar om vad vi önskar oss i julklapp (hon brukar fråga tidigt) säga att vi vill ha en spjälsäng eller bidrag till en barnvagn =)
Jag har bara berättat för en nära kollega på jobbet än så länge. 
Min mamma har också sagt grejer (förra helgen) som gör att jag inte direkt är sugen på att berätta för henne heller.. Känns så tråkigt när det är en sak man är så glad för 
Vet inte alls hur jag ska berätta. Just nu känner jag bara att jag inte vill berätta alls, men det funkar ju inte riktigt i längden.. på ett annat sätt känns det som att jag bara vill säga det rätt ut så det är sagt.. ja, usch.. jobbigt är det iallafall..