• Jean
    Friida11 skrev 2010-10-10 22:01:49 följande:
    Såg min bebbe idag på VUL åkte in akut pgr av smärta och fick se det lilla hjärtat picka där inne... HELT OTROLIGT! Så underbart att gå se min lilla krabat där inne läkaren sa att bebis mådde hur bra som helst där inne :D Men hon mätte lite snabbt och sa att jag var i v 8+0 förstår inte trodde jag va i v 9+1 idag.. Hur kommer det sig att det flyttat en vecka bakåt eller asså hur räknar dom förstår inte :P ? Asså är jag då i v 8+0 inte v 9+1 ? :P
    Va skont Maggan08!!! =)

Pa tal om har och traning.... Sa manga som sager till mig att inte farga haret under hela min gradivitet men jag tankte bara vanta tills efter v12 och sen kora pa med folie som vanligt sa de inte kommer direkt pa huden. Allt som kommer i kontakt med hud och gar in i blodomloppet nar val bebisen? Hur gor ni andra? Man vill ju inte se allt for hemsk ut i nio manader.....
    Traning da. Min lakare har sagt att bara ga och simma typ och man ska absolut inte starta nan ny tranings form nar man vantar. Har kort lite zumba innan men nu inget, tors man kora pa kanske da? Har ju bara en vecka kvar till vecka 12 nu. =) Skulle vara sa skont att fa mer energi, men vem vet man kanske dackar efter 5 min..
  • Jean

Har inte last nan sa kallad slut diskusion pa de men tycker bara att de varit sma komentarer har och dar om att vissa inte vill lasa oro om mf darav mitt sarkastisk eller va man nu ska kalla de.... What ever.

Ar frisor sen tidigare men fargar aldrig hemma utan gar pa salong och kor alltid folie, dom har ju aven battre ventilation sa de maste ju vara ok tycker man.

Far val borja kora lite latt traning da! =) Om man orkar... Ar helt slut nu nar man har jobbat tre dagar efter att ha legat pa soffan i tva veckor. Och ska sjalvklart pa ett i morn igen.

• Jean
    rose skrev 2010-10-11 11:19:30 följande:
    Idag lyssnade jag på bebis med min Angelsound och jag hörde bebis fina hjärta SLÅ underbart och höra Hjärta Nu kan jag vara lugn   ska på VUL på måndag längtar
    Va ballt! Aldrig hort talas om de. En san kanske man skulle inskaffa... =)
  • Jean
    ljusgläntan3030 skrev 2010-10-11 17:55:57 följande:
    Jag var på VUL idag.
    Dåliga nyheter.. hjärtat hade stannat och den hade slutat växa sedan vi var sist!?
    Jag känner mig fortfarande gravid, mår illa och ömma bröst, trött osv men det var ett konstaterat MA då kroppen inte fattat att fostret slutat växa. Jag har inte blödit något heller så man är chockad och ledsen.
    Ni får gärna ta bort mig ur listan.
    Lycka till ni andra, hoppas det går bra för er!!
    Beklagar! Usch va jobbigt. All lycka nasta gang!
  • Jean
    Lovelyness skrev 2010-10-12 07:44:21 följande:
    Jaha VUL skulle ske idag, spyr som en gris så jag var tvungen att avboka. Note to self: Sluta boka saker på morgonen!!!
    Attans vilken otur, ja mornarna ar ju inte alltid bast! Jag skulle nog vara sa nyfiken att jag skulle ta med mig spannen och aka anda. Flört
  • Jean
    Lovelyness skrev 2010-10-12 08:39:27 följande:
    Haha ja jag övervägde det både en och två gånger, men att spy i sthlms kollektivtrafik (i rusningstid) känns sådär... ;)
    Haha... ja de vore ju kanske inte sa kul...
  • Jean

Idag har jag varit och shoppat graviditets klader!!! Skrattande

Skulle bara kopa en bh, men sa blev de jeans, linne och troja ocksa.... Ska nog tillbaks och kopa en till bh imorgon, den ar saa super skon alltsa! Fick aven massor fran min kompis sa nu har jag lite mer att kla mig i. Ahhh.... Va man fick mer smak pa och shoppa da. Inte ar de gratis heller med gradivitets klader.
    Far hoppas mitt UL gar bra pa tisdag nu!!

• Jean
    Muffe80 skrev 2010-10-13 14:11:02 följande:
    Kul med kläder. Vilken vecka är du i? känner du att det behövs mammakläder redan? :)

Vad är det för bh du köper? Är de snygga? Jag får just nu ont av alla mina vanliga.
    Jag ar i v.12, (11+3) och magen spanner verkligen ut och brosten ar forstas stora sedan lange. Trodde jag skulle klara av att ha mina laga jeans men eftersom magen utbuktar sa langt ner sa ar de obekvamt plus att jag vill ju inte att de ska vara for tajt dar inne. ;)
    Var pa en gradivitets shop med bara mamma klader och dom hade massor med bh'ar men sjalvklart inga i dom basta fargerna som jag tyckte om, men dom hade en superbra som de heter har. Somnlos med verkligen jatte bra suport sa jag ska nog tillbaks och kopa en till idag. Den kommer ju att stretchas med sa den kan man ha genom hela gradiviteten. Skon att sova med ocksa. Sa  de rekomenderar jag verkligen! Angaende snygg sa ser de typ ut som en sports bh, sa ja jag tycker inte dom ar sa tokiga. Men visst finns de riktigt hemska.
  • Jean

Jaha... Ja gick tillbaks for att kopa min bh i en till farg och visst blev de lite mer igen. Skrattande
    Ahh de ar ju sa roligt och de kanns mer verkligt och mysigt. Langtar sa nu pa liten. Ar ocksa mitt uppe i familjebil kopet sa den ska hamtas hem pa tisdag efter UL sa hall tummarna att allt gar bra!!! Fem dagar dit, nedrakning paborjad. =)

Jag kopte jatte skit snygga skinny jeans med san "resar/tyg" midja i dom sitter skit snyggt och ser ut som vanliga jeans om man inte ser resaren. Har ni nagra bra internationella online butiker sa dela garna med er!

Svar på tråden BF maj 2011