minya skrev 2010-10-10 12:29:33 följande:
från att ha varit trött och seg har jag fått energi utan dess like. Idag blir det gymmet, ÄNTLIGEN, saknat de stället men inte haft orken till det. träna skiten ur musklerna så man känner sig sådär härligt mör och belåten  
  jag mår också mycket bättre nu och har mer energi! Kan iofs bero på en veckas semester, men jag tror faktiskt att det har vänt!  

Visserligen molvärk till och från, men det är ju normalt och brösten ska vi inte prata om alls... :P
Fröken Löken skrev 2010-10-10 13:40:34 följande:
Är det någon som haft den "underbara" upplevelsen att ha ont i skinnet down there??
DET HAR JAG!!
Fick förklarat för mig att man tydligen kan ha ont i skinnet nere vid ljumskarna å ut mot höfterna när man vidgas och det produceras nya hudeceller... helt sjukt konstigt!!!!
Det var ömt precis som om jag hade värsta blåmärket, när jag duschade så gjorde det ont när vattnet kom på.... fy säger jag bara!! Inget kul!
Annars mår jag bra, har väl mina spökveckor nu, bara tröttheten som håller i sig, var i Malmö igår på shoppingtur och det tog verkligen ut sin rätt, fy jag trodde jag skulle dö av trötthet tillslut!!
jag kan känna att det värker lite då och då... men inte så som du beskriver det riktigt. Ja gkommer inte ihåg hur det var förra gången, men en del värk och udda känslor därnere var det nog. MYCKET  känsligare överlag där nere... både bra och dåligt...