BF maj 2011
Natalieh: åh så spännande! :)
Helt plötsligt börjar det hända massor här i tråden ju. Det är så roligt att följas åt här med alla.
Natalieh: åh så spännande! :)
Helt plötsligt börjar det hända massor här i tråden ju. Det är så roligt att följas åt här med alla.
Idag var jag på massage. Min massör tipsade om att massera vaderna och fotknölarna om jag började tröttna på att gå och vänta på att det skulle sätta igång.
Ska nog be sambon om hjälp med det till kvällen...
Exakt två veckor till bf idag.
Stort grattis natalieh! 
Nyss hemkommen från BM.
38 + 1 idag och allt såg fint ut. 
SF 33 (bara 1 cm plus sedan tidigare besök, men inom normalspannet så det var inget att oroa sig för tyckte bm)Vikt plus 18 kg (sedan innnan inskrivning, 16 kg i BM's papper)
Lilla hjärtat 146 bpm
Läge fixerad
Mitt mående Jag mår bra! Men oj så trött jag är. Trodde jag skulle orka mer nu när jag är ledig, men icke. Ska vila en stund nu.
Ha en bra dag alla väntande! (och ni som bebisgosar redan såklart
)
Stort grattis La vie en rose! Får också tårar i ögonen när jag läser. 
Jag frågade lite försiktigt om hinnsvepning när jag var hos bm idag och hon började förklara vad det var. Det visste jag ju redan tack vare den här tråden bl a
så jag frågade om hur de ställde sig till det när man började närma sig bf eller gick över tiden. Men hon bara log och skakade på huvudet och sa att det är inget de gör inom primärvården. "Efter 13 dagar får man komma till spec.mvc för bedömning om igångsättning... bla bla" - det visste jag ju också.
Ni som får hinnsvepning - går ni privat eller är det olika inom olika landsting?