Inlägg från: Kokomo |Visa alla inlägg
  • Kokomo

Idol 2010

Hoppar in i tråden och meddelar att jag tyckte Freja startade rätt svagt men att det blev bättre mot slutet!

• Kokomo

Blö jag gillar inte Geir. Han är så sliskig.

• Kokomo

Jo Geir är ju duktig men har så svårt att se bortom det där sliskiga...

Jimmy har jag faktiskt missat tidigare i Idol (inte sett alla avsnitt) men tyckte han var duktig! Men brukar alltså vara bättre annars? :)

Men Åh Frejas låt är ju en av de allra finaste låtar jag vet. Kan verkligen rekommendera dig att lyssna på albumet om du är intresserad :) Did you give the world some love today babe, med Doris.

• Kokomo
    Yrja M skrev 2010-09-30 20:44:44 följande:
    Ja, kolla Jimmys audition :)
    Får göra det sen!
    Linnea var bra, bra låtval också. Men känns som om man kanske glömmer bort henne lite?
  • Kokomo

Olle var bra plus att det känns som att han kan bli bättre vad det lider om han får stanna kvar under säsongen!

• Kokomo

Ingen verkar hålla på Simon men han är faktiskt min favorit :)
    Geir är ju duktig men han är ju liksom redan en färdigförpackad artist och kommer inte utvecklas något under finalen så jag tror han kommer bli trist att titta på ärligt talat. Jag förutspår att tv-publiken har tröttnat på honom vid fjärde eller femte avsnittet. ;)

• Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-01 09:58:47 följande:
    Simon är tuff! Och han e så söt och framförallt duktig! Han är min sambos favorit! Och jag hoppas han är en av juryns wildcards! Och håller med om Geir. Han kommer inte hålla sig kvar länge i tävlingen. 
    Woho! Trodde jag skulle bli helt bashad för mina åsikter då ingen verkar gilla Simon och alla älskar Geir. Du är min vän i nöden Novemberstjärnan! Flört
  • Kokomo

larvigt komplicerade regler ikväll...

• Kokomo
    MassiiMotoo skrev 2010-10-01 23:15:56 följande:
    är det bara jag som tycker att andreas inte är så jäkla bra för att vara bland de 11 bästa??
    jag tycker han är duktig men stör mig på hans person så pass mycket att jag inte riktigt kan uppskatta hans röst...
Svar på tråden Idol 2010