Inlägg från: Kokomo |Visa alla inlägg
  • Kokomo

Idol 2010

Tyckte det var kul att se en lite annan sida av honom, men mycket mer än så var det kanske inte. Tyckte inte sättet han gjort om låten på var särskilt bra heller.

• Kokomo

Olle var bra. Elin kändes trist och sången kändes jättesvajig och osäker.

• Kokomo

Hurra vad bra Linnea var!

Weise... vet inte vad jag ska säga. Hello after-ski i Sälen typ. Och vaaaaarför har han alltid alltid alltid jacka med lätt uppåtstående krage på sig? Kan inte låta bli att misstänka att han döljer några hemska tatueringar där under ;)

• Kokomo

Jag spår (eller kanske hoppas) att Geir och Andreas kommer hänga löst.

• Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-29 22:01:55 följande:
    Nä Elin och Daniel kommer hänga löst!
    Elin kan jag gå med på, men det skulle vara så trist om ytterligare en tjej åkte hem.
    Daniel tyckte jag var okej.
  • Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-29 22:45:55 följande:
    Geir får gärna åka. Han är så tråkig... zzzzZZZzz....
    Håller med. Han är ju redan färdigpaketerad artist och har inte utvecklats något under Idol så fattar inte riktigt vad han gör där. Det roliga är ju att se olika sidor av artisterna och att dom växer och vågar. Geir är bredbent och har en stadig röst och överraskar aldrig och så är det med det. Bra men oändligt tråkigt.
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-30 08:01:32 följande:

Jag är nästan rädd för Linnéa.

Tycker hon är läskig och passar inte in i ytliga idol , hon ska vara med i nåt skumt kulturellt sammanhang...läskig...

På vilket sätt är hon läskig? Å vad är det för skumma kulturella sammanhang du tänker på?
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-30 13:15:06 följande:
    Sånt som jag inte har koll på då jag inte umgås i såna kresar.

Men huu, hon är verkligen läskig.

Weise får gärna åka också, en mobbare som säger att hans mobboffer inte fattar bättre och inte förstår DET är också en mycket läskig människa.

Låt en sympatisk OCH bra sångare vinna, Jay

Minnah kan komma nånstans i toppen också
    Okej. Jag tycker det är bra om det är bredd på deltagarna och att de inte är stöpta i samma form allihopa. Då blir det ju bara trist att titta på programmet.
    Förstår ändå inte vad det är som är läskigt med henne.

Håller med dig om Weise, han verkar oerhört osympatisk och känns helt ointressant som artist.
  • Kokomo
    bossemoren skrev 2010-10-30 13:34:44 följande:
    Jag behöver faktiskt inte ställa om min klocka inatt..... Geir var så tråkig i går så alla mina klockor stannade i en hel timma.

Svar på tråden Idol 2010