trollbottom skrev 2010-08-25 19:02:25 följande:
För man anmäler för att få skadestånd *suck*
Men det är klart, alla vet ju att män inte kan tänka med huvudet utan bara med k*ken. Alla vet också att kvinnor finns bara till för männens njutnings skull och självklart ska alla med f*ttor oavsett ålder ställa upp för männens lustar.
Den kränkning som den som blir våldtagen blir utsatt för är obeskrivbar. Den som blir våldtagen har inte valt det på något vis och ett barn ska en vuxen aldrig ha sex med oavsett vem som ger inviten.
Men nu handlar det inte om våldtäkt? Skippa påhoppen mot alla män och diskutera istället.
En fjortonåring är inte fullt utvecklad i sitt konsekvenstänk och dessutom en jävligt känslostyrd varelse...MEN det är en artonårig kille också. Och vad du än säger så finns det faktiskt folk idag som utnyttjar det. Det är inte så jävla konstigt om en nittonårig kille har sex med en fjortonårig tjej som han är kär i och faktiskt tror att hon är 16. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en kille jag dejtat bett om leg första gången vi skulle ha sex. Och jag såg ut som 13 tills jag var 20. Har man hånglat i 3 månader och hamnar i ensamläge och det hettar till har jag svårt att föreställa mig den kille som finner sig och kräver leg.