Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

100 000 per knull

Ja hon verkar ju i vilket fall som helst berest. Hon har blivit våldtagen inte bara en gång, utan tre. Av två olika män, på två olika orter. Hennes föräldrar kanske skulle minska in lite på veckopengen så hon håller sig hemma på helgerna?

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Mariohn skrev 2010-08-25 19:44:23 följande:
    Intressant teori. 
    Ja i den åldern är man ju oftast inte och reser land och rike runt på olika hotell, med tillfälliga nattkamrater. Åklagaren vill ju heller inte gå in på hur de träffats. Som om det skulle vara så svårt att lista ut. Oskyldig
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Smulan00 skrev 2010-08-25 19:59:30 följande:
    Och har man ett sådant beteende i den åldern så beror det på något. Hon mår ju inte bra. Och vad säger att männen inte utnyttjat detta samt möjligheten hon haft att kunna ta sig hemifrån?

48-åringen blev anhållen i sin frånvaro men kunde gripas efter 6 dagar. Låter inte som en oskyldigs beteende väl?
    Huruvida hon mår bra eller ej kan jag inte utala mig om. Att bli anhållen i sin frånvaro och vara borta sex dagar ser jag inte som något konstigt alls. Han vet ju inte att han är lyst.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Queenie70 skrev 2010-08-25 22:12:13 följande:
    "barnsnacket".....??

Nej det finns inga 13-14 åringar som har normala sexuella relationer med medelålders män.
    Men när de är 15 så finns det? Då är det plötsligt genom magi okej? Skillnaden mellan sexuell relation och vådtäkt kan alltså röra sig om en dag hit eller dit mao.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

När jag var i 25 års åldern fick jag inte köpa ut cigg på Konsum. Så då brukade jag skicka upp en unge att köpa åt mig. Hon fick göra det, utan leg. Hon var 12. Det är inte alltid så lätt att veta, som folk vill låta påskina.

Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden 100 000 per knull