Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

100 000 per knull

Det var det värsta jag hört TS,,,,Är du inte klok??

Nä, orkar inte med detta just nu....Jag återkommer när jag sansat mig...

• Queenie70
    blackpuma skrev 2010-08-25 17:46:37 följande:
    Heller inte det är nått som är hugget i sten, har träffat 25 åringar som borde vara på högstadiets skolbänkar (kolla bara på bloggande så kallade vuxna tjejer idag), har även stött på 14 åringar som fick mig att tänka efter.

Nej, hon är inget offer, mannen är ett offer.
    Hon kommer få betalt för att hon har knullat. med tanke på summan så kommer det göra henne till bäst betalt hora i landet. Trevligt. (bra budskap till andra fjortisar också, gör vad ni vill, vad ni än gör så är det inte ert fel och ni kommer bli rikligt belönade för det)
    Lagar som är till att skydda människor från sig själva gör inte det, trots ädel tanke så skapar dom bara offer och folk anklagas/döms för brott som endast finns på papper.

Vad jag vill ändra på? den svartvita mentaliteten, "barn" utvecklas olika, med tanke på att detta är familjesaite så bör det vara allmän kunskap, samtidigt så ville jag dra upp faktum att folk får sina liv förstörda för inget.
    Dumpanna. Oavsett hur välutvecklad en 15 åring ser ut fysiskt så är det fortfarande ett barn. Det är helt naturligt att flickor i pubertet och förpubert "testar" sin sexualitet på män i sin närhet. Ofta även sin egen pappa.(idag kan det även utspela sig på internet, med främlingar eller kanske sin lärare etc etc) De har inte den känslomässiga mognaden som behövs för att inse vad det innebär att hoppa isäng med en man på närmare 50 som har ett enormt, mentalt och känslomässigt övertag över den unga kvinnan. Dessa unga flickor som i sin omognad uppträder provokativt och utmanande, ska i ett sunt samhälle vara skyddade från den vuxnas sexualitet. Oavsett hur mycket flickan har "bjudit ut sig" så är det den vuxnes ansvar att säga nej och skydda henne från en situation som aldrig kan vara bra för henne i längden. Unga flickor ska vara trygga i att när hon testar gränserna på det viset så ska det ta stopp, inte sluta med att ett medelålders svin sätter på henne. USCH!!

Nej, mannen är inget offer alls. Man är inte skyddad från lagen och moralen genom att påstå att man inte hade en aaaaaannnniiiing.....BLÄ BLÄ BLÄ---
  • Queenie70
    Mariohn skrev 2010-08-25 21:35:05 följande:
    Läs mina inlägg och återkom. 
    Nu var det inte riktat till dig utan till TS. Men jag har läst en del av dina inlägg. var det nåt särskilt du tänkte på?
  • Queenie70
    blackpuma skrev 2010-08-25 21:42:34 följande:
    irrelevant och en stor samling av bullskit,

Fortfarande så bestraffas folk för brott som aldrig ägde rum samtidigt som man kan omöjligt avgöra ålder på tjejer i tonåren, snegla på länken jag postade, vuxna myndiga kvinnor som ser ut som som det ni klassar för "barn" samtidigt som det svänger lika mycket åt andra hållet.
    Samtidigt som "olagliga" tjejer har fortfarande sex vare sig vi vill det eller inte och dom väljer inte sällan äldre män för att dom levererar nått som jämnåriga inte kan.
    Man skyddar inte tjejer genom att omvandla dom till offer dom inte är och indirekt ger dom betalt för sexuella tjänster.
    Vet inte vad jag ska säga ens....Håller helt enkelt verkligen verkligen inte med.....alls...
  • Queenie70
    blackpuma skrev 2010-08-25 21:42:34 följande:
    irrelevant och en stor samling av bullskit,

Fortfarande så bestraffas folk för brott som aldrig ägde rum samtidigt som man kan omöjligt avgöra ålder på tjejer i tonåren, snegla på länken jag postade, vuxna myndiga kvinnor som ser ut som som det ni klassar för "barn" samtidigt som det svänger lika mycket åt andra hållet.
    Samtidigt som "olagliga" tjejer har fortfarande sex vare sig vi vill det eller inte och dom väljer inte sällan äldre män för att dom levererar nått som jämnåriga inte kan.
    Man skyddar inte tjejer genom att omvandla dom till offer dom inte är och indirekt ger dom betalt för sexuella tjänster.
    Menar du verkligen att det är bullshit och irrelevant att unga flickor testar sin sexualitet och kan agera provokativt, men ändå ska slippa bli påsatta av en medelålders man? Att vuxenvärlden (både den enskilde och rättssystemet) ska sätta stopp och visa att detta inte är ok? Är det verkligen irrelavant? Och bullshit?

Just detta provokativa beteende som många unga "tuttlisor" ägnar sig åt är ju bara den en idikation på att de är omogna.

Jag var själv väldigt tidigt utvecklad och kunde nog uppträda väldigt provocerande, men är idag väldigt väldigt glad för att inget äcklo faktiskt fick tillfälle att utnyttja det.
  • Queenie70
    blackpuma skrev 2010-08-25 22:06:43 följande:
    Jag menar att det här omyndighets förklarandet av tjejer samt överföring av "skulden" till den inget vetande parten är bullskit.
    Har själv stött på 13-14 åringar i normala relationer där ve och fasa, allt skede på bådas villkor Vilket gör hela "barnsnacket" irrelevant

Så nej, livet är inte så svartvit som du vill få det att låta, det finns gott om "barn" som är fullt kapabla att ta sina egna beslut ... i alla fall så länge man inte förstör för dom med att bestraffa mannen för brott som inte finns och gör tjejerna till offer. (får männen att de fakto betala för sexuella tjänster)

Sist jag kollade så är det ingen som frågar efter id när en tonåring börjar klätra på en, tror inte att nån i den sitsen börjar ifrågasätta tjejens egna uppgifter om åldern och förstöra ögonblicken med att fråga efter id, säger tjejen att hon är 17, ser ut så, och även beter sig därefter så är det så (för dom flesta i alla fall)
    ast i det fallet så är lagen blind och det har sina konsekvenser, som här.
    "barnsnacket".....??

Nej det finns inga 13-14 åringar som har normala sexuella relationer med medelålders män. Om du inte förstår det komplexa i detta beteende, så handlar det om okunskap om barns och ungdomars utveckling inget annat.
  • Queenie70
    Ökänd skrev 2010-08-25 22:32:07 följande:
    Men när de är 15 så finns det? Då är det plötsligt genom magi okej? Skillnaden mellan sexuell relation och vådtäkt kan alltså röra sig om en dag hit eller dit mao.
    Nej jag tror inte att en 15 åring eller en 16 åring heller är mogen för en sexuell relation med någon som hon har ett sådant utvecklingsmässigt underläge till. Det är en helt annan situation än om två 14 åringar gökar med varandra.
  • Queenie70

Det är givetvis mycket svårt att dra en glasklar gräns för när det bli ok eller när det inte är ok. Men i vissa fall har alla gränser passerats för länge sedan och det råder inget tvivel om att det inte är ok, att flickan visst är ett offer, att mannen är förövare etc. TS exempel är ett glasklart case anser jag.

• Queenie70
    klyban skrev 2010-08-26 15:46:48 följande:
    Kan så vara Miss Cee, med en myndig person med fett bankkonto.

Sen kan hela detta vara lite lätt syniskt att någon kommer sätta detta i system.
    Men den jag citerade antyde att vi skulle sätta praxis i en sådan här relation.

Det som är sorgligt med det hela är att en hel del tror att allt är så svart & vitt.
    En del verkar inte ens inse att det finns ömsesidiga känslor.
    Men hade det varit en kille som dunkat på en tjej som varäldre kvinna, ja då hade det varit ryggdunkningar och tjo rop "bra gjort"!!

Jag har 2 tjejer ja kommer inte uppfostra dom till frikykliga nunnor eller slampor för den delen.
    Utan uppmuntra dom till att ta egna beslut som är baserat på vad dom vill.
    Och ta ett jävla ansvar för sina handlingar sen.

Kommer jag uppmuntra dom ha sex i tidig ålder nej, men kommer heller inte sätta kyskhetsbälte heller.
    Dags att samhället sluta sätta normer på när en kvinna ska ha sex.
    Kan inte tala för andra men jag skulle i alla fall ha blivit mäkta upprörd om min son när han är 13-14 år skulle hamna isäng med en 48 årig kvinna. Alltså, det är nåt som inte är riktigt friskt med det....
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 17:22:24 följande:
    Eller så kan man reagera på att folk hindras från att leva sina liv med ren terror för det jag ser i artikeln är inget annat än maktmissbruk.
    Båda parter fick vad dom ville ha, tills pappa staten kom in och bestraffade bägge.
    Rätta mig om jag har fel, men är inte det exakt samma sak pedofiler brukar inbilla sig? Att det är ett ömsesidigt förhållande på lika villkor etc.

Bara av nyfikenhet skull...anser du att det finns en gräns där det inte är ok? Var går den? är en 12 åring lovligt? En 14 åring utan mens och bröst, eller kanske en tidigt utvecklad fullt fertil 10 åring med mens och bröst?
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 17:59:10 följande:
    Inbilla sig? Nej, jag är inte pedofil bara trötsamt när folk ständigt ska blanda ihop två helt olika teman under samma banner. 
    jag har inte inbillat mig mitt förhållande, visserligen har minnen bleknat lite men vad jag minns så fick vi båda två ut nått från den och hade mycket roligt tillsammans.

Gränsen? Vilken gräns? Alla utvecklas individuellt så några fasta gränser kan jag inte riktigt sätta.
    Vad är det man säger, det krävs två för att dansa.
    Så det du säger är att det inte finns nån gräns alltså. Det är helt ok om en välutvecklad 10 åring inleder en sexuell relation med en 65 åring.....Så länge de har kul ihop? Eller?
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:07:22 följande:
    Ser du inget annat än siffror?
    Tvivlar starkt att en tio åring skulle vilja inleda nått med än man äldre än farfar.
    Men om hon ville det? Skulle det vara ok för farfar att sätta på henne då?
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:12:29 följande:
    Jag försöker hålla mig på ett realistiskt plan här, ser helt enkelt inte det hända framför mig.
    Tonåringar som ger sig på äldre partners däremot är vardagsmat.
    "ger sig på" Jeeezzzeee.....det du menar är givetvis att unga flickor som börjar upptäcka sin sexualitet, spelar ut dem gentemot vuxna som är menade att vara säkra, som ska sätta stopp, men som istället sätter på dem.

För mig ter det sig lika orealistiskt att en 13-14 åring skulle vara intresserad av en kärleksrelation med en 48 åring, som du anser det vara att en 10 åring skulle vilja ha en sexuell relation med en 65 åring. Jag kan svara att jag inte anser det ok, i nåt av fallen även om barnet "vill"

Varför kan inte du också svara på om du anser att det skulle vara ok för en 65 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad menstruerande 10 åring med stora bröst om hon nu ville det?
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:26:20 följande:

Jag menar det jag skrev, varken mer eller mindre.

Det handlade inte om en 48 åring, om du nu ska haka upp dig på siffror, är lite faktafel i artikeln.
    Det handlade om en 37 åring, det handlade heller inte om kärleksrelation utan mer om sexrelation.

För att det är inte ett dugg realistiskt att en tonåring skulle inleda en sexrelation med en man som inte kan få upp den. om man ska vara rak med orden.
    Folk som inleder relationer med varandra gör det dels på grund av attraktion dels på grund av känslor eller bara för att uppfylla "ett syfte", tror inte att en tonåring är speciellt intresserad att byta blöja på sin "man"

Jag vet faktiskt inte vad du menar så du får kanske vara tydligare. Skulle det under några omständigheter vara ok för en 65 åring....eller för all del...en 37 åring att inleda en sexuell relation med en välutvecklad 10 åring som ville det? Det är väl ingen jättesvår fråga att svara ja eller nej på?

Vad det gäller "syften" då....Enligt min erfarenhet så är väldigt ofta "syftet" för en mycket ung flicka när hon inleder en sexuell relation med en mycket äldre vuxen att skada sig själv, även om hon inte alltid förstår det själv just då.. En destruktiv livsstil som har sin grund i otrygga förhållanden till andra vuxna, bakgrund uppväxt etc. Att finna uppskattning och belöning från vuxenvärlden genom att vara sexuellt utmanande etc. att få höra hur sexig och skön hon är etc.

Men vem bryr sig om det så länge hon är ung våt och villig.....silly me....
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 18:45:46 följande:
    end of days skrev 2010-08-26 18:12:29 följande:
    Jag försöker hålla mig på ett realistiskt plan här, ser helt enkelt inte det hända framför mig.
    Tonåringar som ger sig på äldre partners däremot är vardagsmat.

Annars så ser jag ingen anledning att svara på provokationer och helt orealistiska frågor, jag ser inte att en tjej som håller på att inleda sitt liv skulle göra det med en man som står med ena foten i graven.

Det må vara din erfarenhet, det återspeglar inte min eller det jag ser omkring mig.
    Du må omyndighetsförklara unga tjejer och lägga hela "skulden" på mannen, jag gör inte livet så lätt för mig.
    Inget i livet är så svartvit.

Men juste, tjejer puppar den sista dagen i sitt fjortonåriga liv och vaknar morgonen därpå som en kvinna, silly me.

Nej de vaknar inte upp en dag och är kvinnor, det är en process, och det är högst olämpligt för en 37 åring att sätta på en 15 åring också. Nu är det inte jag som omyndigförklarar unga flickor utan lagen som bekant. Av en högst relevant anledning. Jag lägger inte "skulden på mannen" Jag lägger ansvaret på den vuxne oavsett kön. Lagen sätter den absoluta gränsen. Sen när det gäller uppåt i åren så handlar det om att ansvarstagande vuxne ska använda sitt eget sunda förnuft och sin moral. Tyvärr finns det rätt många vuxna (oftast män) som gravt brister i sin förmåga att sätta de gränserna för sig själv.

Din erfarenhet talar du om...Är den omfattande vad det gäller sexuellt utåtagerande beteende hos unga flickor eller?

Jo, det är faktiskt rätt svart och vitt i det här fallet. Ansvaret ligger alltid på den vuxne.

Om du visst hur många gånger jag hört äckliga män påstå att 12 eller 13 åringen ju förfört sin styvfar eller sin lärare genom att "springa omkring halvnäck" eller sätta sig i knät och "gnida sig" allt använt som en ursäkt för att han peneterart henne...Fy fan...OCH liksom...Ja hon ska kunna agera hur jäkla provocernade som helst i sin omognad. Jag förväntar mig att den vuxne ska sätta stopp...
  • Queenie70
    end of days skrev 2010-08-26 20:02:05 följande:

Och varje gång det kommer till "absoluta gränser" så blir det fel då en mall kan inte gälla alla,
    Sund förnuft ja, moral nej, den så kallade moralen fördömer vissa handlingar oavsett om dom verkligen skadar nån eller inte, där blir det bara fel. Som i det fallet.

Ansvar? Alla får ta ansvar för sina egna handlingar, jag ser klart och tydligt vad du anser om tonåringar men jag måste göra dig besviken, det rör sig inte om ovetande barn som inte vet som händer omkring dom.
    det rör sig om människor som börjar ta sina steg in i  det vuxna livet.
    Det du beskriver handlar inte om ansvar, du skyfflar över skulden på folk som i såna fall inte gör några fel.
    Skulden som härstammar bara från din så kallade moral.

Jag lever inte i en grotta, öppnar man ögonen så ser man saker, ja, dagens tonåringar är mer utflippade än dom var innan, man kan skylla det på media internet eller whatever, det spelar ingen roll.

Inget i ett liv är svartvit, jag önskar verkligen att saker och ting var svartvita, det skulle bespara en många problem men så är inte fallet. Vissa mognar tidigare än andra och tar klivet in i det vuxna livet innan lagen så kallat låter dom.

Jag snackar inte om incest heller, varken pedofili, incest, utnyttjande, våldtäkt och alla andra helt irrelevanta stora ord folk slänger omkring sig här beskriver inte det som händer utanför era moraliskt begränsade tillvaron.

Du har fel så det stänker om det. Behövs inte sägas mer. Det är INTE vuxna vi talar om här oavsett hur mycket du försöker rättfärdiga vuxna mäns lust till små flickor. Du försöker vrida till nåt till din fördel, fast det helt enkelt handlar om att du anser att en vuxen mans rätt till att ha sex med unga flickor går före flickans välbefinnande.  ALLA män som sätter på småflickor rättfärdigar det och tycker det är helt ok. Det faktum att du inte förmår nåt så enkelt som att säga att NEJ, det är inte ok för en 65 åring att ha sex med en 10 åring och istället slingrar dig med saker som att, en tioåring vill nog 'ändå inte ligga med en 65 åring säger allt,

Äh...lets cut the crap...Du är en äcklig människa med taskig syn på kvinnor och med en högst begränsad förmåga att se vad som ligger under ytan och vilka mekanismer det egenligen handlar om när du ser den kåta, golddiggande 14 åringen....För att det passar dina syften.

Svin
  • Queenie70
    Alibi skrev 2010-08-26 23:02:38 följande:
    En medlem i mensa har logiskt tänkande, kan se mönster, det betyder inte att de är smarta.
    Det är även min erfarenhet måste jag säga.
Svar på tråden 100 000 per knull